• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Anja 19 juli 2008

    Snitte

    har oxå hört om den dieten. Visst är det väl oxå någon dag m bara ägg osv... Alltså när man gör sådär så förlorar man ju så mkt vätska så en snabb viktnedgång är ju egentligen ingen viktnedgång!

    Trist men tyvärr Jag har oxå testat sånt där coh jg har då gått upp allt så fort jag börjat äta normalt igen!

    Såååå störigt...önskar att alla kilon man gick av sig kunde hålla sig borta!

    när jag började äta enligt aftonbladets viktklubb, dvs bra mat, fruktmellisar, äta rätt enligt kostcirkeln så rasade jag oxå 4 kg första veckan! Grymt!

  • Pumpkin

    Lasse är missnöjd med sitt liv, klagar på att han inte har några pengar, sitter fast i lägenheten, vännerna bor för långt borta, han gör aldrig något roligt osv osv och det intressanta är att det alltid kommer fram något i stil med att INNAN vi blev tillsammans, ja då var allt så jävla roligt - för då hade han tid och pengar och bla bla bla Skrikandes

    Ja, 65 är ju det som gör det svårt att hitta BHar, hade jag haft 80G hade det varit liiite lättare i alla fall, men då hade det väl varit tantpåsar.

  • Snitte- 5/7-2008

    Mä, klart man kan vara deppig ibland men han behöver ju inte säga saker så DU får dåligt samvete... visst, ni har mindre pengar nu, men det är ju för att ni sparar till ett BRÖLLOP! Har han någon fritidsaktivitet? han kanske skulle behöva hitta något som bara är "hans" du vet en killgrej... bandy eller liknande?

  • Pumpkin

    Han har massor med grejer som är "hans" grej, men nu när vi flyttat så har han ingen att göra sakerna med. Och visst det kan jag förstå, jag är ju i samma sits, men vad ska JAG göra åt det? Varför ska jag känna som att allt dåligt i hans liv är MITT fel?
    Och det är ju det jag känner nu, om vi skippar att spara till bröllopet så får han ju mer pengar så då kan han ju ha allt jävla roligt som han vill då.

  • Anja 19 juli 2008

    Pumpkin

    han har nog fått en släng av höstdepp... vet iallafall att DAniel har det. igår sa han att jag verkar ointresserad av honom och när jag var skittrött och faktiskt VERKLIGEN inte orkade ha sex, (för andra dagen i rad) så sa han -nä jag tänkte nästan det, det är väl inte lönt att vänta sig det överhuvudtaget, typ STAAACKARS MIG så höll jag på att smälla av med tanke på att vi har sex minst 4-5 ggr i veckan och det är ju om man ska tro undersökningar långt över genomsnittet på 1 usel gång i veckan...

    Jag är ALDRIG onitresserad av honom men hallå när man är SKITTRÖTT så är man!!!

    Äh skit i det där... Det är säkert bara en höstgrej men ack så störigt och irriterande!

    Har du sagt till honom att det sårar dig att han säger saker som antyder att "det var minsann bättre när jag var singel"

  • Pumpkin

    Ja, han vet att han sårar mig när han säger så, men han blir lika förvånad varje gång jag påpekar det av någon underlig anledning.

    Sex 4-5ggr/vecka?! Vilka kaniner! Här är det något skumt på gång om det blir så mkt som 4-5ggr/månad.

    Nu ska vi tydligen åka till mina föräldrar i alla fall, är väl lika bra det så vi kommer ut ur lägenheten.

  • Snitte- 5/7-2008

    meeen ja, berätta för honom att du är ju faktiskt i samma sits... du har ju också flyttat...
    Tror nog också han bara har blivit lite deppig... det går nog över... men fy så tråkigt att behöva höra sånt...

    Jag har också dragit "då struntar vi välla i bröllopet då" när han klagar på att han vill ha större tv, bättre dator, snyggare kamera osv...

    Anja: Klart man måste få vara trött! vad dumt av daniel att fälla sånna komentarer,,, man blir ju inte driekt MER intresserad då...

    Alva: har läst nu på FL, shit vad du får gå igenom... och det måste ha varit fruktansvärt att ligga och höra alla födande mammors skrik bara några rum bort... *ryyyser*

  • Pumpkin

    Vad tycker ni, måste man ha avec till kaffet och vickning mitt i natten? Räcker det med kaffe och tårta och sen snacksbord? (Försöker räkna lite på billigare alternativ)

  • Snitte- 5/7-2008

    nja.. 4-5 grr i veckan lät liite mycket, hur orkar ni? Och NÄR ni har ju barn som ska passas och läggas... *förvånad*

    4-5 grr i månad lät ju istället lite lite... jobbar ni om varandra mycket eller är behovet inte större?

    Oj, nu blir det nästan en sex-spalt här istället... *fniss* Vet inte vart vi ligger men... ca 3 grr/veckan kanske

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.