• Pumpkin

    Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 8!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:  
    071020 drömbrudjoyochandreas.weddingannouncer.com

    080524 Brud 080524
    080606 Tosa
    080614 Snart Fru Karlsson
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com

    080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080719 fdLadyehome.gamman.se/ellinorochanders
    080719 Waerstaholmlund.weddingannouncer.com
    080726 AJFC
    080726 Sataya

    080802 Englali andreasjohanna.weddingannouncer.com
    080808 lillfoppa 
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle
    Pärlplattan
    Du & Jag

    Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

  • Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.
  • Englali

    Natti natti Anja!

    Blir nog sängen här med, iaf tvn tror jag!

  • Anja 19 juli 2008

    Alvaereva

    Tänker på er idag på er stora dag! Idag blir du fruuuuu

    Måste bara säga att fy f...n vilken usel skitbehandling du fick på Huddinge. Allt detta måste du berätta för din Aurorabarnmorska. Så där FÅR det inte gå till! Verkligen inte!!

    Massor av kramar till er idag. Hoppas dagen blir precis som ni drömt!



    Anja

  • Anja 19 juli 2008

    Englali

    Tänk så underligt orättvist det kan vara. Jag hade såååå gärna skänkt dig sådär en 10-15 kilo beroende på hur mkt som behövs

    Jag har ju strl 46 och vill gå ner minst till 42. Brukade ha 38.

    Blääää för sånt... Vill ju vara LAGOM...

  • Pumpkin

    Fan vilken pissig jävla dag (ursäkta mitt språk och mitt humör). Idag är det nog inte långt ifrån att bröllopet ställs in.

  • Snitte- 5/7-2008

    Heeej tjejer vad mycket ni har hunnit med!
    pumkin : ooooj 65G, min syrra klagar på sina 70E... hon säger hala tiden att hon ska ge något kilo till mig. 70C, en av de vanligaste storlekarna hahaha :-P hoppas du hittar en bh som passar!
    Hur går ekonomi diskussionerna hemma?

    Anja: Jag måste bara berätta, mina föräldrar har gått och blivit tokiga... de provar en diet... på 4 veckor ska man tappa 10kilo... alltså SHIT, det är ju MYCKET. de har en speciell lista på vad man ska äta osv varje dag... typ ena dagen BARA bananer osv... Men det funkar tydligen, en vecka har gått och min far har tappat 3,5 kilo.
    JAg är skeptiskt till att man stannar kvar på -10kilo när man får börja äta vanligt sen igen, men det skulle man tydligen...??

    Vad fint det låter med dina save the date kort!

    Englali: ÄH strunt i svärmor! fy vad trist att hon inte kan vara lite uppmuntrande Tur du har en positiv mamma!!

    Underkjol: det beror ju på vilken slags klänning man ska ha, släp? Vidd? tyg? osv.

    har man en stor vidd och tjockare tyg kan man gott ha en underkjol med stålringar i...
    tunnare tyg: bara tyll i kjolen

  • Anja 19 juli 2008

    Jag VET att jag ej skulle vara här men barnen ser en film, fniss fniss fniss...

Svar på tråden Sista året! Sommarbröllop 2008 tuffar vidare.