• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigirl
    Yllo skrev 2007-11-05 12:33:45 följande:
    Ja, jag funderade också om jag missat något och förfesten flyttats till dig Linda.. Ville ju komma ihåg att det var Zukis rum vi skulle sabba
    vasa!!?? Ska ni trasha mitt rum!!?? hahaha... trodde ni va! Nu vet jag ju om det. Ni kommer inte innanför dörrarna!
  • zukigirl
    Tuss78 skrev 2007-11-05 19:04:25 följande:
    Råttan, varför känner du dom? Vad har de gjort för at förtjäna en råttas sällskap?Urläckert?Ur täcket? fristående fortsättning på nyligen påbörjad rimtävling... Vi måste ju kolla vilken typ av TV det är som finns på rummet, och hur högt upp Zukkan bor. Det är ju viktigt med ordentligt BRAK lixom (även om Sessan tycks ha upplevt ett och annat brak av andra slag så kanske vi andra inte har det och är väldigt intresserade....).
    hur högt? *flinar brett* Tre små rum ligger under gatuplan! Du får fan kasta den uppåt om du ska kasta ut tv:n genom fönstret! muuuaaahahahaha.... *skadeglad*
  • Yllo

    Ähhhh... ni har väl sett reklamen på tv.. Nuförtiden skall man slänga ut mobiltelefonen och inte tv:n

    Ja, ja.. jag vet att jag stavar som en kratta ibland.. men jag har giltig orsak.. Dyslexi

  • Liinda_e

    yllo det är bara trevligt att du stavar dåligt...för vår del alltså.då får vi ju ett gott skratt emellanåt!

  • a02270
    Yllo skrev 2007-11-06 12:23:31 följande:
    VAAAA??!?!?!?! Fika istället för GH?? Kommer aldrig på frågan
    ja jag måste instämma..
  • Kaffemoster

    Jag fikar .. sitter med en varm kopp kaffe och .. hmmm .. jobbar ... Räknas inte surfa på BT som jobb!?? Det är ju jobbigt att hinna läsa alla trådar iallafall ...

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!