• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • zukigirl
    Liinda_e skrev 2007-11-06 16:44:31 följande:
    jo bt är visst likaräknat som jobb!
    Fan vad du upprepar dig!!!
  • Yllo

    Borde nästan vara ett heltids jobb att hinna läsa igenom allt som skrivs... speciellt om man varit borta en helg eller så

  • Liinda_e

    ja och dessutom måste man få betalt för övertid då oxå!

  • a02270

    ja vilka bra idéer ni kommer med..

    Undra bara om chefen tycker det samma..

  • Yllo

    HA! Min chef skulle nog inte köpa det!

    Idag fick jag kritik av henne för att jag bara sitter vid MSN på arbetstiden och inte jobbar tillräckligt... Jag har inte ens MSN installerad på min jobbdator samt att jag så fort jag ser någon ha MSN installerat... avinstallerar det. Vi får nämligen inte ha MSN på våra datorer här på jobbet!! Jösses vad sne jag är just nu.. Att få höra en massa saker som inte har belägg och att det därför gör att jag inte får någon större löneförhöjning *suck* Visserligen hänger jag ju här på BT om dagarna... så jag får väl sluta med det

  • Kaffemoster

    Alldeles för sant .. Jag är chef över 10 män .. så jag hoppas verkligen inte att dom surfar på BT .. HAHAHA ..


    Liinda_e skrev 2007-11-07 12:53:16 följande:
    om din chef är en kvinna så kanske hon gör samma sak
  • Liinda_e

    hehe tänk om dom gör det...dom kanske fyller upp kvoten för alla dom män som är på bt...typ 10 st....

Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!