• zukigirl

    "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!

    Det har pratats lite löst i både gamling-tråden och panik-tråden om att ordna en träff och eftersom dessa två trådar har blivit så sammanvävda så tänkte jag att vi kan diskutera en gemensam träff i denna tråden. Vi får försöka ge lite förslag på var och när vi ska träffas och göra stan jäkligt osäker. Jag tror i vilket fall som helst att vi ska lugna oss till efter jul. Jag föreslår Januari som är en skittråkig månad som man kan behöva liva upp lite. Och när jag ändå håller på så föreslår jag att en bra träffpunkt vore Stockholm eftersom det finns dom som måste ta finlandsbåten för att komma till Svedala.
    Så, nu har jag tyckt till! Nu får ni säga er mening. Det var väl snällt va!!??
    Kom med förslag nu då!


    zukigirl - som längtar efter att få göra stan osäker med er
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-14 21:33
    Jaha, nu är det då bestämt! Den 19:e Januari så träffas vi på Golden hits i Stockholm! Det ska bli såååå jäkla roligt alltså!!!
  • Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!
  • Dallas

    Men spelas
    Metallica inte på golden hits ???

    *muttrar j*vla BT nu var det problem IGEN en hel kvart utan att komma in på sidan*

  • charmed

    ja men klart att du inte ska knalla runt själv i sånna fall ska jag med hehehe! och ska jag med så hänger jodie med eftersom hon ska slagga hos mig!

  • zukigirl
    lillSessan skrev 2007-10-14 21:23:07 följande:
    ja men klart att du inte ska knalla runt själv i sånna fall ska jag med hehehe! och ska jag med så hänger jodie med eftersom hon ska slagga hos mig!
    mooahahaha... och jag vet att Dallas inte säger nej till lite råck änd råll heller!!!
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-14 21:24:06 följande:
    Just det, jag hade samma problem som Dllas, en hel lång kvart som man var tvungen att röka och kröka och slicka i sig choklad...
    fy fan vad jobbigt du!!! *ASG* fyyy....
  • charmed

    Ja för vi är hårda brudar och hårda brudar rakar musen med motorsåg

    hahahaha!!!!!! YEAHHHH!!!

  • Dallas

    Allvarligt talat nu alltså;
    Man kan ju inte boka bussbiljetten ännu, bara fram t om 2dec på Swebus tror jag det var. Härlig avgånstid det var på helgen då- NOT, 02,50 för att vara framme
    Wait.......ska kolla igen

  • zukigirl
    lillSessan skrev 2007-10-14 21:25:25 följande:
    Ja för vi är hårda brudar och hårda brudar rakar musen med motorsåg hahahaha!!!!!! YEAHHHH!!!
    *ASG* jösses!!! Jaha det är därför maken sitter och pillar med motorsågen hela tiden! Han är rädd att jag ska göra som med rakhyvlarna! Sno den!
  • zukigirl
    Dallas skrev 2007-10-14 21:25:52 följande:
    Allvarligt talat nu alltså;Man kan ju inte boka bussbiljetten ännu, bara fram t om 2dec på Swebus tror jag det var. Härlig avgånstid det var på helgen då- NOT, 02,50 för att vara framme Wait.......ska kolla igen
    ska du ta bussen? Det är väl bättre med tåget?
  • Dallas

    ja okej
    avgång 02,50
    ankomst 14,00
    byte i OSLO!

    avgång 10,45
    ankomst 19,20
    så ser det ut på helgen tom 2 dec, sen kan man inte kolla längre
    Pris 417 kr enkel resa helt ok pris!

  • Dallas

    Joo jag kollar ALLT flyg,buss,tåg,båt, lifta, gå, cykla osv


    zukigirl skrev 2007-10-14 21:27:45 följande:
    ska du ta bussen? Det är väl bättre med tåget?
Svar på tråden "Gamlingar" & "Panikare"! Dax att göra stan osäker!