• mammac­atta
    Äldre 2 Oct 10:39
    92029 visningar
    780 svar
    780
    92029

    Äntligen fredag del 11 (!)

    Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-02 10:42
    22344+1244 blir 23588 totalt

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)
  • mammac­atta
    Äldre 31 Dec 09:49

    svärbitch...

    Gable skulle ha vetat, det var hon som myntade uttrycket.

    *grön av avund på anne*
    Jag kom inte in här igår, men jag surfade lite sporadiskt iallafall.

  • mammac­atta
    Äldre 31 Dec 10:27

    Gott nytt år påer förresten - jag kommer inte att ha tid att komma in mer idag.

    Å sen vill jag passa på att önska ÄPV en finfin födelsedag - noterade att du fyller imorgon!(på facebook alltså)

    Minns ju att vi grattade dig förra året vid den här tiden och att vi sen i samma andetag sa
    GRATTIS CM!
    eftersom även du fyller här i faggorna!

    *tut och vissel*
    *sjunger en enkel tullipan med falsk och hög röst*

  • Äldre 31 Dec 11:13

    Tack så mycket mc, det var den vackraste födelsedagssång jag någonsin läst

    äpv, Hoppas att klivet över till oss mogna och livserfaaaaaaaaaaaaaaarna kvinnor gick bra. Nu ska du se att livet blir riktigt ordentligt skoj. Du kan ha morgonrock, mössa och gummistövlar precis när det passar och du har lust. Och det har man

    Gott Nytt År önskar jag alla mina kära fredagsvänner! *skål*

  • Äldre 31 Dec 13:23

    Grattis äpv o cm!

  • mammac­atta
    Äldre 31 Dec 15:26

    *skååål*

  • Rystal­l
    Äldre 31 Dec 18:45

    Hej min kära vänner!
    Tack så hjärtligt för alla värmande och tröstande ord. Ni är helt enkelt underbara!

    Sitter på jobbet och längtar hem. Slutar först 21:45. Men då skall jag hem och äta hummer, flamberande pilgrimsmusslor och dricka Moet Chandon.

    Fast det blir en tidig kväll för jobbet kallar kl 06:45 i morgon bitti. Då får vi ta hand om alla som druckit för mycket

    Ett stort GOTT NYTT ÅR till er alla.
    Puss och kram Rystall m familj.

  • Rystal­l
    Äldre 31 Dec 18:45

    * skååååål *

  • Äldre 31 Dec 18:56

    Skål o Gott Nytt År!

  • Äldre 1 Jan 08:13

    Gott Nytt År igen!

  • Fru Hilde
    Äldre 1 Jan 12:35

    Schkåll hallihopa *hick* Aj lavv jo massor!!!

    Rystall trevligt med bakfulla personer som brytit armen för att de snubblat på trottoarkanter som är sååååå höööga Fördomsfulla lilla jag tror ju att det är sånt som händer på nyårsafton Inte för att jag har ngn erfarenhet .... *himlar med ögonen* men jag har hört....

  • Äldre 1 Jan 13:35

    Jasså Hilde o var hör du om sånt???

  • Fru Hilde
    Äldre 1 Jan 17:13

    anne på grönkulla skrev 2008-01-01 13:35:01 följande:


    Jasså Hilde o var hör du om sånt???
    Små små pippifåglar som kvittrat i mitt öra...
  • Gable
    Äldre 1 Jan 17:29
    mammacatta skrev 2007-12-31 09:49:51 följande:
    svärbitch...Gable skulle ha vetat, det var hon som myntade uttrycket.*grön av avund på anne*Jag kom inte in här igår, men jag surfade lite sporadiskt iallafall.
    Om jag inte missminner mig så var det du MC som kom på det, eller?!

    Min har genomgått en total personlighetsförändring och blivit riktigt mänsklig. Fick till och med vettiga julklappar i år. Även maken fick det. Jag har nog inte riktigt hämtat mig än från den chocken

    Däremot har maken en syster som jag är mycket fundersam kring. Hon kommer inte på dopet, har inte än träffat E och verkar inte ha några planer som helst att göra det heller. Mycket märkligt.

    Vi fick julklappar till E och hon ville att vi skulle säga till om vi redan hade fått samma sak. En av julklapparna blev en dublett, så maken berättade det och frågade snällt om kvittot så vi kunde byta. Fick till svar att kvittot fanns inte kvar och var det så att vi redan hade det så skulle hon ha tillbaka babygymmet, som det gällde. Inte att hon skulle ge någonting annat istället, utan hon skulle ha tillbaka det. Undrar som f-n vad en barnlös person ska ha ett sånt till?! Det är ju inte så att man själv som vuxen får plats under det.

    Jag kan ju tillägga att jag gick i taket, ta tillbaka ett barns julklapp och inte ge någonting annat iställe?? Hur tänker man??? Nåväl, jag tänker aldrig mer öppna käften om eventuella framtida dubletter. Nu är ju E liten och bryr sig inte, men sen då? När hon är gammal nog för att förstå? Hur kul kommer det vara att faster tar tillbaka sina paket för att E kanske redan har det??
  • Gable
    Äldre 1 Jan 17:47

    TUT TUUUT TUUUUUUUUUUT - Grattis till födelsedagsbarnen!!!! Födelsedagar är roliga, man får paket, äta massor av tårta och man får mera paket!!

  • Gable
    Äldre 1 Jan 17:49

    Åååh, Rystall! Skönt att höra av dig!

    *faxar massor av kramar*

  • Gable
    Äldre 1 Jan 18:19

    Fru Hilde skrev 2008-01-01 17:13:19 följande:


    anne på grönkulla skrev 2008-01-01 13:35:01 följande: Små små pippifåglar som kvittrat i mitt öra...
    Dom där skvallrande små eländiga fjäderfäna
  • Äldre 1 Jan 19:39

    Typiskt! Mitt inlägg kom tydligen inte med igår. Jag gör ett nytt försök:

    Grattis cm och äpv!

    Välkommen tillbaka Rystall. Skönt att höra att maken mår bättre. Hoppas att ni fick en lugn och skön jul tillsammans.

    Hoppas att du mår bättre mc.

    Jag önskar er alla ett underbart 2008! Kram från janos med familj

  • Äldre 2 Jan 18:02

    Imorgon blir lilleman 4 månader! Himmel vad tiden går!

    Igår låg han på mage och putade upp rumpan och sköt på med fötterna och kom faktiskt fram 4-5 dm. Inte illa!

  • Äldre 2 Jan 18:16

    tjoho!

  • mammac­atta
    Äldre 2 Jan 18:37

    *vinkar*
    Nej jag har bara snott ditt uttryck G, så bra fantasi har jag inte.
    Galningen, den Där, din ***** morsa; men inte svärbitch.

Svar på tråden Äntligen fredag del 11 (!)