• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5

    Tråden som aldrig dör...

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5
  • Linum

    *undrar om Doris har skal också*

    Hmm....



    Nå tjejer - blir det tisdag efter 17 på Café Vanilj eller?

  • Nibla

    Inte vad vi såg igår...kanske växer fram ett. Coolt i såna fall!

    Jag är med på fika!

  • Ab fab

    addiz- välj det bord du vill. återkommer i morgon med mer info. jag missade ett kuvert igår som kommit från loppisen.l var alldeles för sen o för trött tyvärr

    fika 1730 på vanilj på tisdag?

  • Bauti

    Japp, tisdag *ändrar i telefonen*
    Så då var det memmot flyttat till tisdag

    Skall besikta bilen i morgon bitti. Håll tummarna att det inte är någon.

  • Bauti

    Har just brottats med Linus (hunden). Har klipps klorna på honom.
    Utrustad med hörselskydd och klosax så började jag.
    Han tycker inte om att man tar honom på tassarna i vanliga fall så ni kan ju tänka er hur detta gick. Grannarna måste trott att jag misshandlade honom. Han tjuter så att glasen går sönder.
    Men nu är han en lycklig vovve igen.

    Snart dax att bege sig till stan och äta middag.

    Kram kram

  • Frujj

    Hej på er

    Lycka till med bilbesiktningen imorgon Bauti

    Grattis till tillökningarna ni andra *ler*

  • Frujj

    yeay... betalat räkningarna, lustigt att vissa månader då kommer "alla" räkningar. Det går vågor i räkningshögen kan man säga...

  • Linum

    Frujj: Jag håller med... fastän man hushållar så gott det går så skiter det sig ibland...

    Synd att du inte kan vara med på tisdag.

    Imorgon slutar jag på mitt hemska jobb! Sedan ska jag bara njuta av livet!

  • Carma07

    Nibla: Kom på en sak. Leffe och Doris - då kanske det blir kattungar någon gång. Fråga mig isåfall om ni inte har plats med alla små söta pissar.

    Frujj: Vi har också så var tredje månad som kan bli ganska tuff. Men dessto bättre de andra.

    Linum: Då blir det champagne imorgon och fira rejält? Det måste vara den bästa fredagen någonsin.

    Nu ska jag sätta igång och baka efterrätt som vi ska ha med imorgon. Vi ska iväg på kräftskiva hela helgen.

  • Nibla

    Carma,
    Du vill nog inte ha dom kattungarna i såna fall......katterna vi köpt är syskon. Såvida du inte vill ha en efterbliven kisse med sex ben och två svansar. Hehe!

    Nu ska jag beställa höstboots på nätet. Från London......(Särskild affär för oss med "onormala" fötter, dvs breda fötter och vader och höga vrister).

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 5