• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Långserud

    En tanke till! Klänning! Ni verkar ha stenkoll å har redan hittat klänningen med stort K... Tips till en med ångest över att man inte hittat?

    Enda jag vet efter att ha provat en del är att jag vill ha en klänning (ej kjol + top) i ett typ som faller snyggt, svag för Thaisiden, gärna axelbandslös å med ngn detalj, ej sjöjunfruformad (min rumpa ser gigantisk ut då hahhah), men lagom stor kjol. Gillar spets har jag kommit fram till, framför pärlor å gärna nå skojh i ryggen.... hm.... stackars Lars Wallin om han fick mig på halsen hahahaha

    Sen kommer frågan; hyra eller köpa? I smyg vill jag köpa om inte gigantiskt pris, min blivande tycker rim å reson på klänningen å mer stålar på ringen dvs fler stenar hahahaha

    suck...kan inte ett bud komma hem till mig i soffan med klänningne med stort K?

  • Majsis2008

    Låter som nåt jag hade, och det är en stressad magsäck och på gränsen till magsår...det är bara och gå och sätta sig antingen på akuten eller ringa värdcentralen igen och förklar d inte gå över...då får man tabletter osm ska lösa upp den sura syran som blir i magen och lugna den...funkade för mig...

  • Långserud

    Amor: Hm jag var i Billdals Vårdcentral i förrgår, superlätt få tid men kanske för långt bort?

    Jag är lite lakoskänslig så prova att skippa allt med laktos, ät banan, blåbärssoppa å det gamla beprövade tricket varmvattensflaska på magen! Underskattat!

  • Astriden

    jag provade ringar igår & har nog kommit fram till vad jag vill ha

  • Grundsund

    Ja Astriden, den gjorde sig inte riktigt när den var två storlekar för stor. Dessutom har jag köpt den i vitt och den mycket finare


    Astriden skrev 2007-11-08 14:56:32 följande:
    Ah, den har jag oxå provat Grund!!Men det va inte riktigt rätt storlek Den är ju helt underbar, riktigt bra val!
    Amor: måste hålla med Långserud; skippa laktosen om du inte redan gjort det. Hoppas du hittar en bra doktor. Tycker synd om dig
  • Långserud

    Hej hopp! Var också på ovan nämnda butik, provade en klänning som var underbar men det första expediten sa var; Du vet att den kostar 20 000 va? Kommer inte lägga så mkt på en klänning men blev mkt stött....mim mamma höll på att ramla baklänges av förvåning över hur osmidig/otrvlig/dum man kan vara... suck å typiskt att det var en underbar klänning, kanske mest för att den kostade 20 å lite för att hon var knäpp...

  • Långserud

    Stämmer det att de flesta affärer får in de nya kollektionerna i dec, jan?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008