• stenbruden

Göteborgsbrudar 2008

Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Astriden

men gums, klart du inte ska känna dej efter & utanför!
    Alla har ju annat man gör, kan ju inte va 100% egagerad i alla samtalsämnen.
    Alla är lika delaktiga & vi hjälps åt med det vi kan.

Majsis2008 skrev 2007-11-09 09:22:29 följande:
    Jösses vad ni skriver...känner mig lite efter och utanför...hmmmen nu är det helg, ska till allum och kolla fars dag present men vet inte vad....och ny mobil med, måste sänka mitt abonemang, ligger så högt och finns ju ett sånt smart nu som jag vill ha....idag åker handpenningen in på serenitys konto, sen sys den upp, så jag kommer den inom en månad hoppas jag, i jan- mars tar hon ju inga beställningar....
  • Majsis2008

mmm men d e bara jag som jobbar natt...hihi

• Majsis2008

Jag har en kompis som gifter sig i september. Det enda som hon Snor om man säger så är samma festlokal, men jag har inget emot d. Vi är uppvuxna båda två ute i torslanda och där finns i stor sett bara en lokal att vara på. Hon var med mig och kollade på klänningar och man såg hur hon sken upp när hon såg hur fin jag var i den klänningen på Ramonas. Och hon frågar mig hur man går till väga då jag kommit längre i planeringen. Så jag har lite tvärtom från er. Men jag hade blivit vansinnig om nån härmade mig o s v...vet inte varför man inte känner d e speciellt längre, kanske för att man ville vara den enda som gifter sig just nästa år...

• Astriden

Åh, va trist tjejer!
    fattar inte varför man gör så, är det pga. avundsjuka??
    Man vill ju inte hålla på med vassa arbågar & smyga med sin glädje & ideér..

• mrsD

Grundsund - man blir så irriterad på sig själv! vill inte alls känna såhär, vill vara jätteglad för hennes skull!

hon ringde igår o sa att hon ville berätta för mig först, eftersom hon vet att d blir nära inpå.. de har ändå varit förlovade i tre år, varför nu?? aja... men de ska ha sit bröllops i karlstad o inte alls som vi ska ha d, men kommer ju ändå bli massa jämförelser..
    Det är bara några av mina vänner som kommer komma på d bröllopet oxå..
    Usch, känner mig sååå elak! som små jävulshorn växer ut ur pannan på mig.. bara för vi inte blev först me o ge hans föräldrar barnbarn o nu e vi inte först me o gifta oss heller..
    varför e d viktigt egentligen? d e d ju inte, inte alls, men ändå känner jag så!!! ÅHHHHH!!!!

• Grundsund

Men jag är glad att jag Er nu tjejer att ventilera med

• mrsD

samma här, skönt o ha folk o prata bröllop me, som förstår!

• Majsis2008

jag känner oxå lite avundsjuka, vet inte varöf rman blir d...men min bror har gett mina föräldrar barnbarn, men jag gifter mig först. I början kändes det inte som mina föräldrar tog mi på allvar, men dom börjar väl fatta mer och mer. har alltid haft en konstig relation till mina föräldrar, bror min har varit gullebarnet medans jag gjort mer som man inte får, men man lär ju sig av d...

Var likadant när m2b syster blev gravid, tyvärr fick hon missfall, men när hon sa d kunde jag inte ens bli glad och då kände jag mig hemsk...varför kan man bli sån?

• Grundsund

majsis:
    Du får glädja dig åt att när du får barn kommer alla andras barn ha vuxit upp lite och det är det lilla barnet som är mest speciellt. Jag är själv uppvuxen som minst i kusinskaran och jag tror faktiskt jag fått mer uppmärksamhet än de andra.
    Det är det ju DITT barn och då kommer det vara extra speciellt!!!!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008