• stenbruden

Göteborgsbrudar 2008

Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Stjärnis

MrsD: Vad var dte i paketet? Tell us!

• mrsD

stjärnis - du har svaret i din inbox på facebook=)

• Stjärnis

Mrs D: Du har ett meddelande i fb Vad var det för toapapper du hade köpt för ett tag sedan? Med hjärtan på?

• mrsD

d va serla Maxi, d va inga trycka hjärtan utan bara "nedsänkt" eller va man ska säga.. men d räcker för mig!

• Stjärnis

MrsD: Det tror jag blir jättesnyggt! Lagom diskret, liksom. Enkelt och stilrent är ju min melodi

• mrsD

du har meddelande på facebook igen=) säger bara en sak: GORGEUS!!

• Stjärnis

MrsD: TACK!!! Vad kul! Hur har det gått med din klänning förresten? Hur länge dröjer det tills den är klar?

Jag behöver ett råd tjejer! Den klänning jag har tittat på har snörning i ryggen och går alltså att reglera storleksmässigt. Ska jag vänta med att beställa klänningen eftersom jag hoppas gå ner tre - fyra kg till, vet inte om jag lyckas eller tror ni att det gör någon skillnad på strl? Kanske över byst och så där? Vill så gärna betsälla klänningen och få hem den så man kan gå och klämma lite

• mrsD

har en kompis som gifte sig i somras o hon gick ner 4 kg inför bröllopet (sista 2 veckorna!!!) o hon e väldigt liten från början så d gjorde verkligen stor skillnad
    men hon hade me snörning o d va inga problem, så om jag va du skulle jag beställa nu!
    se bara till att den absolut inte är för stor nu! men inte helelr för liten såklart *s* men så den går o snöra in

• mrsD

min klänning ja.. hon håller på o kollar på tråd o pärlor, efter d ska jag mäta mig o beställa.. hoppas jag har den innan jul! tror d skulle ta 25-30 dar o sy upp den.. *vill ha nu*

• Zlemma

Såg att ni pratade om korsetter lite tidigare och för att återkomma till det; jag har beställt en från bonza.se/index.php&osCsid=e77a48d6d929817f8abe3ea585a57089 närmare bestämt; bonza.se/product_info.php&products_id=64

Fick hem den för några dagar sedan och shit vilken häftig känsla det var att ha på sig en riktig korsett! Jag drar ju, som tidigare sagt, några storlekar större, och korsetten gjorde verkligen underverk på mig!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008