• stenbruden

    Göteborgsbrudar 2008

    Någon som ska gifta sig i juni 2008? Från Götet kanske?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:26
    Nästa BT träff är fredagen den 2/11!

    stenbruden och astriden är på! Vore kul om ALLA kommer!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-17 12:36
    ~ bröllop gbg - 24 november, Aschebergska Eken
    ~ Astriden - 5 April, Stora Holms Säteri
    ~ BarbaBruden - 10 Maj, Masthuggskyrkan
    ~ LindaochLinus - 17 maj, S:t birgittas kapell
    ~ Majsis - 31 maj, Rådhuset
    ~ 31 maj 2008 - 31 maj, Tofta Bränneri
    ~ Stenbruden - 6 juni, Aspenäs Herrgård
    ~ malinlars - 7 Juni S:t birgittas kapell
    ~ 080628 - 28 juni, Tofta Bränneri
    ~ stjärngudinnan - 5 juli, Kungslena kyrka
    ~ Joji - 12 Juli, Onsala kyrka
    ~ MrsD - 19 juli, Lysekils Kyrka
    ~ NYC Brud i Gbg - 2 aug, Skärhamns kyrka
    ~ B & S - 8 aug, centrala GBG
    ~ Valkyriana- 8 aug, Kapellet stenungsund
    ~ Fröken Plommon - 9 aug, Säve Kyrka
    ~ fru augusti 2008 - 23 aug, Hanhals kyrka
    ~ Amor Eterno - 30 Aug, Kungälvs Kyrka - Fest - Aschbergska Eken

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008
  • Amor Eterno

    Själv har jag hållt på här hemma som en dåre.. Gästerna skulle komme mellan 18-18,30 ja men det är snart 19 och ingen har kommit än... Men men fint folk kommer alltid sent.. Allt är färdigt så vi bara väntar hatar att vänta..

    Men tänkte gå in här och se vad ni hade skrivit :)

    Ha en trevlig fredag... Kram på er

  • Majsis2008

    Nu har jag kört pass i 2 timmar...les miles kavalkad, massa olika saker, askul

  • malinlars

    låter härligt att träna.. skulle till friskis idag till mitt favorit pass.. men kroppen har tagit över hjärnan.. min hjärna har vunnit över kroppen i några veckor nu.. så de är väl Pay back time eller nåt..

  • Majsis2008

    Vad kan man hitta på en mulen lördag som denna? Blir nog ingen restaurang idag...inte vad jag vet, sambon har inte sagt nåt, funderar på att åka till allum och hitta nåt jag kan ge han i 2 års present...men vet inte vad...

  • Amor Eterno

    Det är svårt att hanla till killen tycker jag...
    Själv skall vi in till djungeln stan...

    Min man vill handla lite kläder och jag följer med är egentligen bara sugen på en väska lite större modell som jag kan ha varje dag till jobbet med mina saker och matburken :)

  • malinlars

    sitter å försöker plugga.. har en halv sida kvar att skriva.. skall läsa igenom allt också.. bla bla bla.. Vad man blajar när man skriver.. hahaha.. måste ju fylla ut texten.

    SKulle till mässan idag egentligen min sambo jobbar å jag har varit lat med pluggandet så det blev inget.. typiskt. Förhoppningsvis skall jag iväg sen. Lägenheten blir sååå liten när man är här ensam.. händer ingenting. Å min katt hon bara sover!!

  • Stjärnis

    Hejsan!

    Vad trist att jag inte kan vara med på BT- träffen på lördag men jag har bestämt sedan länge att mina arbetskamrater från mitt förra jobb skall komma hem till mig på middag. Jag är förresten socionom, såg att ni diskuterade vad alla jobbade med ngr sidor bakåt.

    Idag har det varit full rulle här. Vi har tränat, storhandlat, städat och tvättat. Jätteskönt nu när det är klart! då kan man bara ta det lugnt imorgon, eller ja, vi ska ju på matchen imorgon. Jag håller tummarna för guld!

    Nu till en bröllopsfråga Vet ni vart man kan hitta guldfärgade gem som ser ut som hjärtan? Jag skulle behöva ha det till vår inbjudningar. I värsta fall får vi ta guldfärgade runda gem men det hade varit extra kul med hjärtan! Sedan undrar jag vad man ska ha för lim om man ska limma fast tygband på papper? Någon som vet?

    Över till tårtan, tror att jag har tänkt om gällande caketopper. Jag funderar på att bara ha blommor på tårtan istället. Vi har köpt en caketopper med mirandabjörnarna billigt men nu känns den lite för söt. Förstår ni vad jag menar? Jag har försökt diskutera detta med min M2B men han förstår inte riktigt min beslutsångest utan tycker att det blir väl bra vilket som *suck* Vad tror ni? Blomor eller caketopper?

    Hjälp vilket långt inlägg. Hoppas ni inte somnar?!

  • Majsis2008

    Ja, det var inget lätt beslut, det är ju mer traditionelt med en caketopper, men finare med blommor tror jag om du ska ha det över hela tårtan, annars kan du ju ställa caketopern brevid tårtan eller framför där ni sitter istället så används den ändå...

    Har ni ställt om klockan idag förresten? 1 timma bakåt...

  • mrsD

    japp, klockan är omställd!

    kom hem sent igår, men hittade massa goa grejer=) d blev whiskey o dooleys o massa absolut vodka (visste ni att d har kommit i päronsmak?? mums!)
    o så hade de TRE stycken bag-in-box för 200 svenska kronor, billigt!!

    så vi köpte 18 liter vin.. hehe.. man blir ju köpgalen där nere ju..

    Hoppas ni har en härlig helg, trots vädret.. typiskt att d ska bli dåligt på helgen när det har varit fint så länge..

    Förresten - stjärngudinnan - om du hittar de där gemen får du grna dela med dig! ska ha en infolapp i inbjudan..

  • Majsis2008

    klart jag visste d fanns päron...finns en med lakrits med...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2008