• Anja 19 juli 2008

    Brudar i Lund sommar 2008 - del 2

    Hej allihop

    Hoppas att ni hittar hit! Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop. Välkomna :)

  • Svar på tråden Brudar i Lund sommar 2008 - del 2
  • Anja 19 juli 2008

    och duuuu ska du ha fotograf??? Bestämt vilken?????

    just fotograf och frisör är mina panikämnen just nu för där är jag helt vilse i pannkakan...

  • AnneiLund

    Nej jag gifter mig ju på landet så det får bli ngn där som fixar det!!! Varför göra det lätt för sig?

  • Anja 19 juli 2008

    haha jooo men du om man ringer och frågar vem som är vassast, fniss fniss...

    tror du att man får ett ärligt svar då???

    Eller säger då den som svarar "det är JAG" bara för att bruduppsättningar inbringar lite pengar lixom...

    fast å andra sidan har jag kommit på att det nog inte är JÄTTElönsamt med bruduppsättningar!!! De går på 2.500 eller nåt??? eller???? inte en susning faktiskt...

    Och de tar ju skitlång tid + att man får en provuppsättning oxå!!! Så en färgning, permanentning, slingning måste ju vara mer lönsam!!!

    Men jag hade nog gillat att göra bruduppsättningar om jag var frisör. Det måste ju kännas jä..ligt roligt och skapande! Eller?

  • AnneiLund

    fotograf...nope!!! ingen susning, träffade en kille på stan som jobbar som vimmelfotograf och han erbjöd sig att vara med under hela dagen för 2000 kr. men sen gick han upp i rök, jag har mailat men inte fått svar....mkt snack lite hockey...så nej jag har ingen aning....mina barns pappa är duktig på att fotografera, han jobbar som bildredaktör på en tidning, men han ¨kan ju inte fotta på mitt bröllop...men...AHAAAAA kanske på ert....skulle vara billigt och lite galet kreativt...sån e han...

  • Anja 19 juli 2008

    Näää självklart ska det inte vara LÄTT...

    helst så svårt som möjligt...

    Jag blev ju livrädd när någon här inne, förlåt men jag minns inte nu vem i vår Lundatråd som berättade, hmmm feb08 var det nog, att de på AF har ändra reglerna så att numer ingår inte serveringsavgiften i priset som de haft innan...

    Nu kommer alltså tillägg för detta... Vi kmmer ju att ha ett antal servitörer, tippar på 5-6??? och det kommer man ju ha rätt många timmar...

    det blir ju ett megatillägg för oss jämfört med vad vi räknat på. Kan dom göra så utan att informera? Vi bokade ju för länge sen lixom!!!

  • AnneiLund

    men nu måste vi tänka på förbränningen...SOVA
    vi får fortsätta i morgon snyggo!

  • AnneiLund

    Det bir ju annars skitdyrt, men ni har väl fått en offert? Då gäller ju den!!

  • Anja 19 juli 2008

    Åååhhh vad surt att han inte kan fota på ert bröllop... Synd!!! Men på vårt *asg* ja, hehe, jag håller verkligen alla dörrar öppna

    Jag har kollat en del på Ramona Bach... Gillar hennes bilder på nåt vis, tror jag, eller jag kan f..n inte bestämma mig. PANIK...

    Åh andra sidan är just fotografen någon som jag känner att ajg KAN leva utan... vi har tre superduktiga fotografer i släkten och även i ett par i vänkretsen och vi kommer säkerligen få hundratals bra foton utav dom, så jag vet faktiskt inte!!!

    Är det nödvändigt??? Man sparar ju MÅNGA tusenlappar på att skita i det!

Svar på tråden Brudar i Lund sommar 2008 - del 2