• Astrid2009

    Träffas och fika?

    Hej alla Uppsala-brudar,
    Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?

  • Svar på tråden Träffas och fika?
  • Äntligen är det min tur

    Kul. O att du fick den till ett så bra pris.

    AnnaK
    Kan du någon vardag dagtid? Det är lugnast då.

  • lillfraggel1

    Hmmm undrar vart Astrid som startade den här tråden har tagit vägen. Vi har ju helt tagit över här....

  • Äntligen är det min tur

    Vet du, jag satt igår o tänkte samma sak. Men hennes namn e svart o jaf tror att man inte är registrerad längre då... Men hon e ju välkommen o va med .....

  • lillfraggel1

    Hör med henne vilka kvällar som skulle kunna passa. Det skulle va toppen om man kunde få testa lite. Jag har tittat på tiaror på nätet men tänkt att de ser ju oftast annorlunda ut på samt i verkligheten.

  • lillfraggel1

    Jag har lite spaning på vinröda rosenblat på köp och sälj men det finns ju bara rosa haha... Det är nog så att du äntligen min tur får leta saker åt mig och jag åt dig för vi hittar tydligen mest grejer som passar den andres bröllop. Det är många som har haft rosa som tema så det kan nog dyka upp en rosa väst och plastrong snart. Be killen prova så att du är redo om det kommer ut någon.

  • Äntligen är det min tur

    Haha.... ja varför är det alltid så.

    Jag ska dra med mig honom ut o prova storlek. Men det är inte riktigt den där som vi såg som är snyggast. Vi hittade ju som sagt en på Debenhams i London ivåras.... Jag har en liten bild från en tidning so du kan få se sen.

    Hur känns det med kläningen idag då? Hat T sett den?

  • Anna19juli-08

    God morgon! Jag slutar kl 13 på onsdagar, så då kan jag, men annars så jobbar jag hela dagar.

  • Äntligen är det min tur

    Hmmm, då tar vi nån onsdag så kan jag dropp dottern hos mormor... Ska kolla kalendern.

  • lillfraggel1

    Det känns jätte bra med klänningen (T har inte sett den men vet vilken det är). I dag har vi firat förlovningsdag med att gå på sound of music och därefter libanesisk middag. Han blev jätte glad åt skorna men de var förstora. Jag får prova att lägga i sulor annars kanske det är någon här som är intresserad av dem
    Är det någon som har nappat på att köpa tidningarna? Om inte så kopierar jag gärna några sidor från den där som vi tittade i, i Norrtälje.

Svar på tråden Träffas och fika?