• Astrid2009

Träffas och fika?

Hej alla Uppsala-brudar,
    Jag är precis nyförlovad och tycker det vore skoj att träffa andra Uppsala-brudar för att fika och prata planering och byta tips och idéer. Några som är intresserade?

• Svar på tråden Träffas och fika?
  • Äntligen är det min tur

Den har jag kvar... Plus en massa till!!! Jag har ingen kopieringsmaskin bara.

• lillfraggel1

God morgon! Jag kanske kan svänga förbi dig någon dag och låna den till jobbet. När ni åker till Vittinge för att prova tänk på att ha mycket gått om tid. Första gången var jag där i 3h och det räckte nästan inte. Andra gången vara jag där i 2h och då provade jag bara 3 klänningar lite snabbt och skrev sedan alla papper och betalade.

• lillfraggel1

Visste ni att det har varit bröllopsmässa i Uppsala på slottet för 2veckor sedan? Jag hade totalt missat det. Fikc höra det nrä jag va in på aftersix.

• Äntligen är det min tur

VA!!!! BRÖLLOPSMÄSSA?????? Var har det stått????

Måste varit nån liten.... Det har ju funnite en på Sofielunds festvåning förrut. Men den va så lite.... Men jag har surfat o letat efter den faktiskt. Hmpf.... ville ju gå även om den va liten....

• Anna19juli-08

Jag var där! Det var ganska mysigt, just för att det var slottsmiljö, men den var ganska liten. EN guldsmed, EN bröllopsbutik o.s.v. Maten var dock jättegod!

• lillfraggel1

Det har tydligen varit en liten annons i UNT.

• lillfraggel1

Hallå kompisarna var är ni?

• lillfraggel1

Va bra för det är lite för tyst här på vår sida tycker jag.

Svar på tråden Träffas och fika?