• Hoppfull Romantiker

    Nattchattare! Se hit!

    Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

    Hoppas vi hörs här!

    /HR

  • Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Ernhake

    Jag försöker gömma mig från stanken i lägenheten. Har gjort hundgodis (torkat lever i ugnen) så nu stinker hela mitt hem lever. Så fort jag slutar vara illamående så ska jag oxå försöka gå och lägga mig.

    Sitter och letar lite bland brudklänningarna oxå. Tycker att det är svårt att hitta klänningar med personighet som inte bara är söta eller vackra. Man vill juh helst känna igen sig själv på sin bröllopsdag och inte bara känna sig som en gräddbakelse =)

  • Cantaton

    Oj, vad ambitiöst. Men förstår att det inte är lätt att sova i den doften.

    Håller absolut med dej ang. brudklänningarna.

  • Ernhake

    Har du redan börjat planera ditt bröllop mentalt?

    Jag har aldrig trott att jag skulle gifta mig förrens jag träffade min nuvarande så allt är så nytt för mig.. jag missade helt att drömma om det som barn..

  • Cantaton

    Nja... jag har inte direkt planerat som liten, mer än att jag o min kusin bestämde att vi skulle bli varandras tärnor, haha. Så här flera år senare umgås vi inte jämt som vi gjorde då, så jag tror inte att det blir så.

    Tankarna har dykt upp i takt med att jag sjungit på alltfler vigslar. Vigslar har liksom blivit min vardag (eller snarare lördag), så jag är så väl medveten om vad jag inte vill ha, vad jag gillar osv... Så jag planerar nog själva vigselakten rent mentalt, dock inte festen. Men är öppen med det inför min pojkvän. Men även om jag planerar mentalt är vi båda medvetna om att det inte är aktuellt än.

  • Ernhake

    Spännande att få ta del av så många vigslar. Vad vill folk ha för låtar i kyrkan då?
    Själva letar vi efter en äldre man som kan sjunga fred åkermans "jag ger dig min morgon" men int ehelt lätt att få folk att ställa upp på midsommarafton.

  • Cantaton

    Den bland annat

    Annars är det alltifrån "My Everything", "If I Used to Love You" och "In My Life" till "Älska mig", "För att du finns", "Du är allt" och "För kärlekens skull.

    Det ligger många låtar däremellan också.

  • Cantaton

    Förstår att det kan vara svårt att få tag på någon till Midsommarafton.

    Nu är det verkligen dags för mej att nanna. Ögonen är dimmiga. Suss gott!

  • MissLovely

    Här är en nattchattare, som för första gången e i den här tråden :)

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!