• Hoppfull Romantiker

    Nattchattare! Se hit!

    Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

    Hoppas vi hörs här!

    /HR

  • Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Ernhake

    Ja.. vem e du då? planerar du bröllop eller har du redan gift dig eller vad har fört dig till bt?

  • Cantaton

    Jag trillade in här för att jag började sjunga en del på bröllop förra året, så jag tyckte det var intressant att följa musikdebatterna - vilka låtar som var populära och så. Men sedan har jag hamnat i alla möjliga forumtrådar. Tycker det är härlig stämning och det finns mycket matnyttigt även om man inte ska gifta sig (vilket jag inte ska än). Själv?

  • Ernhake

    Ja.. började skämta med min pojkvän om att jag skulle fria till honom på skottdagen så att jag kunde gifta mig med honom nästa sommar innan han fyller 25 =)
    Sen blev det helt plötsligt så! Så nu planerar vi för fullt hur vårt bröllop skall se ut. Eftersom att jag inte vill tråka ut mina vänner och min familj med alla detaljer så sitter jag här och fördriver min tid. Gillar att få inspiration oxå.

  • Cantaton

    Aaah :) i vårt förhållande kommer det bli han som friar. Han frågade om det inte var så jag ville ha det - han trodde att jag ville ha det traditionellt, och han har så rätt. Dock tror jag att det kommer att dröja ett bra tag till innan det blir aktuellt.

  • Ernhake

    Vi har inte friat än, inte förlovat oss heller. Var nog ett gemensamt beslut om att vi vill gifta oss. Vi planerar att skaffa barn snart och då känner vi båda att vi vill gifta oss först så att vi har samma juridiska rättigheter och för att vi är traditionella och tycker att det ska ske i den ordningen.

  • Cantaton

    Jag är egentligen jääättetrött, men kände mej så där helgmysig o ville inte slösa bort det genom att sova. Dock kände jag mej rätt ensam, så jag hamnade här. Sitter dock med tandborsten i munnen nu, ska jag ska snart sova i alla fall.

    DU då?

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!