• Hoppfull Romantiker

    Nattchattare! Se hit!

    Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

    Hoppas vi hörs här!

    /HR

  • Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • madlin

    Semestern är inte alls slut, den har bara börjat för en annan ;) Underbart! Bra början - toppenväder Måndag, Tisdag, Onsdag.

  • Hoppfull Romantiker

    Välkomna tillbaka för en ny natt med tyll, prassel, romantik och ...tja, övrigt också

  • Lill-skrrotis

    Nyss hemkommen från en kväll med räkkryss med sambon o mina föräldraroch krog med sambon. Vilken underbar kväll, varmt o skönt! Bästa kvällen på hela sommaren...... Känns som en kväll vid medelhavet... inte varit för många av det den asommaren...
    glad att vigseln blir nästa sommar.. denn a sommar hade det inte gått, inte många fina dagara här inte.

    Ursäkta om det blir stavfel....... alkoholens fel inte mitt fel.....

    Några vakna?

  • Lill-skrrotis

    inte de nej....får väl lägga mig o lyssa på killens snarkande från soffan då o störa mig på det........

  • Hoppfull Romantiker

    Hejhej! Någon här som vill kvälls/nattchatta om lite av varje? Ikväll finns jag i tråden iaf, efter en dag av brudklänningsjobb *puh*

    väl mött vänner

  • Fjällräv

    *Kikar in efter en lindrig vigsellördag med bara 2 vigslar, följd av en slö hemmakväll med stickning och TV*

  • Hoppfull Romantiker

    Hej på er, har jobbat själv idag med färdigställning av två brudklänningar, modell maräng som vanligt?

    Är Fjällräv månne präst? :)

  • Fjällräv

    Fjällräv är präst ja. Och Du som fixat marängklänningar, är Du sömmerska?

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!