• Hoppfull Romantiker

    Nattchattare! Se hit!

    Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

    Hoppas vi hörs här!

    /HR

  • Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • NYC2007

    HR: ja de är inte riktigt min smak, men du har säkert gjort ett bra jobb med dem!

  • Madelensh

    Ha ha ha vilka roliga klänningar, OH MY GOD var min första tanke! Min syster gifte sig för 14 år sedan i en likartad klänning, då var det snyggt.
    Hur många klänningar är det du har?

  • Hoppfull Romantiker

    Har några till, dessa tre är köpta för 800:- tillsammans så förstår ni

    Jag tycker att omväxling förnöjer, vissa bröllop kan vara enkla och moderna medan andra kna vara p sagostil med män i frackoch damer i prinsessklänningar

  • NYC2007

    HR: Absolut! Smaken är som baken, det vore ju jättetrist om alla gillade samma sorts klänning! Nu ska jag gå och sussa, har varit och tittat på ringar idag, så nu ska jag drömma om min ring.

  • Hoppfull Romantiker

    NYC2007: dröm sött om ringen, god natt

  • Madelensh

    Hur fick du dom så billigt? Är ditt syfte att sälja dessa? Allt som var modernt förr kommer ju tillbaka, så snart gifter sig kanske alla i prinsessklänningar

  • Hoppfull Romantiker

    LÅnar ut ibland till dom som inte kna hitta den klänning domn vill ha men har absolut ingen affärsverksamhet, nej

    Har haft en klänning ute på ett sött puffbröllop i sommar

  • Madelensh

    Va spännande! Ja det är verkligen tur att vi alla inte har samma smak, va tråkigt! Hur väcktes intresset för prinsessklänningar?

  • Hoppfull Romantiker

    Oj, växte upp med dom, en vän till var frisör och hyrde dessutom ut brudklänningar, fick vara med och hjälpa till med klänningspåtagning och liknande i mina tidiga tonår

    Detta var typ 1991-1995 så det var under den västa marängtiden

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!