Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Ja, betydligt fler passar i dom än dom tror. OCh ser drop dead gorgeous ut
Brukar visa denna bild
web.archive.org/web/20030412144557/www.sice.co.uk/images/Bride-Maids.gif
Dom flesta skrattar åt tärnorna, med all rätt. Men ytterst få åt bruden
LukasU
Det kommer nog att gå bra med maten!!! Allt brukar ju lösa sig på ett eller annat sätt. ska ni ha buffe eller 3 rätters eller nå annat???
Oj va mkt matprat det blev nu..*ler*
Örebroare:
Hur gjorde ni med maten? Hade ni catering eller var ni på restaurant? Eller gjorde ni själva?
Mat är skoj Tyvärr inte sååå nyttigt i längden då man är intresserad av matlagning
Lagade perstofylld kycklingfilé med en grönsakskratäng idag
Hoppfull Romantiker :
Men vänta nu.....varför skulle det vara okey att skratta åt tärnorna??? Dom matchar ju bruden rätt bra!!!?
Mitziemoe:
Vi ska ha buffé. Och jag har så svårt att lämna ansvar till andra. Någon måste ju göra det sista, lägga upp och fylla på. Och tänk om det inte blir rätt? Sen är jag nervös över hur jag ska hinna laga all maten dagen innan. Kanske tagit mig vatten över huvudet...
Lady o Lufsen
tackar tackar väntar med spänning..*hehe*
Hoppfull Romantiker
Tyvärr så ´har jag inte sett några sånna klänningar när jag har vart ute och provat... jag får leta vidare..*ler*
Tja, det där "floral design"-tyget som var så inne i UK på 90-talet går bort, modellen är dock söt. Riktigt 50-tal!
Mitziemoe: var bor du?
Nä nu måste jag verkligen gå å sussa... Sov så gott allihopa så ses vi säkert imorgon igen..*ler*