• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Snitte- 5/7-2008

    hej hopp!

    Ina: jätte fin ring! har oxå kikat på den men det passade inte förlovningsringen..

    Pumpkin: ÅH Underbart att prova klänning!!!! vet... tråkigt att man inte får knäppa kort på vissa ställen... :( de vill väl få bort oseriösa tjejer som bara "drömmer"

    anna08: kul att ni kommit igång med sidan!!! :)

  • Pumpkin

    Jag har gått och drömt om klänningen i ett halvår typ och när jag hade den på mig ville jag aldrig ta av den

  • Pumpkin

    Ja... Vi får väl se vad som händer imorgon Känns det någon verkligen helt fel så får man väl lägga upp den på Tradera/Blocket/BT, men det tror jag inte det kommer att göra. Den satt som ett smäck!

    Kom gärna med mer input tjejer, men nu ska jag gå och lägga mig. Natti natt!

  • Snitte- 5/7-2008

    ja precis man kan ju alltid sälja den om man ångrar sig... :) Härligt att den satt perfekt!! nu längtar jag med efter min klänning :)

    Mysigt det måste vara att ha Emilia att snosa på :)

    Idag var jsg och snosa på en 3 veckors gammal baby, Underbart! och min lilla "extra flicka" tyckte också det var helmysigt, men hon tyckte deras hund vara roligare hahaha

  • stjärngudinnan

    Pumpkin: Västerås var sig likt! När bodde du där? Jag bodde där under 2003-2004, kanske bodde där samtidigt : Nej, jag har inget kort på mina alster ännu... men ska försöka hinna ordna det framöver

    Vad gäller klänningen tycker jag absolut du ska köpa den. Jag kände ju likadant för 08- 3004 men beyhöver inte köpa den ännu eftersom den ska finnas kvar i sortimentet nästa år.

    Brud080524: Ja, det var kul, för jag är verkligen inte pysslig av mig. Har aldrig gillat att pyssla, så det blir enkla stilrena kort här!

    Ina: Ta det försiktigt! Tänker på dig!

    Madlin, Lucy, blivandefruandersson och Vårbrud: Nu smäller det snart, vad roligt!

  • madlin

    Fy sjutton va ont i fingrarna jag har ni efter ha gjort klart nästan alla programmen. Har fäst ihop dom med nål och organzaband så det började redan göra ont efter hälften ;)
    Nu ska jag bara knyta sisådär 25 till och sen är de färdiga! Men de får bli imorgon, fingrarna är rätt bortdomnade för sånt pill nu.

    stjärngudinnan: ja snart så!! :D

    Pumpkin: tycker du ska köpa den! Den går alltid att sälja med minimal förlust om det skulle vara så att det inte alls är den rätta.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7