• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • madlin

    ..och jag slarvar vid tangentbordet o stavar som en kratta! Skyller på katten som ska hjälpa mig här... *s*

  • Pumpkin

    madlin: Hehe, tack Men jag har fått i mig en Ibumetin, så nu känner jag mig halvt mänsklig i alla fall. Vart köper man såna där vetepåsar?

  • Madeleene

    Pumpkin: Hälsokostbutiker vet jag har, annars så kan välsorterade matbutiker ha också. Men satsa på en hälsokostbutik där vet jag att dem har.

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer... men pumpkin: Vad snällt av dig att "ta över" madlins onda... men nu får ju du lida istället... *knäppis* ;)

    blivandefruandresson: jätte söt bukett, är det de färgerna som gäller också?

    Vetepåsar är ett MÅSTE att ha hemma :) hmn.. stormarknader har nog om du har tillgång till någon sån...

  • Pumpkin

    Snitte: Ja, visst är jag snäll?!

    Hmm... Maxi eller Coop kanske har då?

  • Pumpkin

    Kanske måste be älsklingen åka och kolla då innan han åker upp till Skellefteå ikväll...

    Hmm, tror jag har bestämt mig för att inte bjuda pappa på bröllopet i alla fall. Han kan få ett kort där det står "Du är inte inbjuden att närvara vid vigseln mellan Angelica och Lars..."

  • Pumpkin

    Ja då skulle man vilja se hans min

    Nej, han har inte hört av sig. Och igår fick reda på av en äldre kusin att vi fått en ny kusin - som nu är 7-8 månader gammal. Alltså borde jag och pappa ha pratat 3-4 gånger under den tiden min faster var gravid tills hon födde barnet och fram tills idag, men jag fick inte veta nånting... Jag blir bara så förbaskat trött på honom.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7