• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Ingen pingvin

    Lucy - Lycka till!! Det är ju bra att vi har dig att fråga sen!!

  • madlin

    Ingen pingvin: tog ett tag innan jag koppla ihop dig igen ;) Låter iallafall som en bra plan ni har. Ni får ha de så mysigt o STHLM också!

  • Ingen pingvin

    AHHHHHHHHH - Håll era tummar nu! Vi har hivat iväg förfrågan till Slottet!!! Håll dem hårt, för att det ska finnas någon lösning om det nu inte går att genomföra precis som vi vill... Gudars vad nervös jag blev nu. Darrdarrdarr, typ. Helt plötsligt är det ju.....snart......

    Jag går och svimmar ett tag nu!

  • Maggies

    Ingen pingvin: Lycka till själv med den nya planen!

    madlin: Snart är det ju din tur också.

  • stjärngudinnan

    Madlin: Jag har fått cystor i ett gammalt operationsärr(från en större operation), vilka envisas med att komma tillbaka hela tiden. Under de senaste två åren har jag opererat bort cystan 5-6 gånger

  • madlin

    Lucy_: Yes! Det tickar på snabbt ner - hinner inte riktigt med :)

    stjärngudinnan: men oj oj.. vilket elände! Vilka envisa cystor o komma tillbaka då, är det vanligt att de kommer så som de gjort på dig nu?

  • Ingen pingvin

    Ah - Nu är det kirrat!!!! Det blir alltså den 22/9, i ÅR!!!!!!!!!!!! Och sen festen. Ska bli spännande och se om alla lyckas hålla igen brödintaget fram tills dess att vi skickar ut inbjudningarna. DÅ kan man ju använda sin ring!

    Nu drar vi iväg oss till Sthlm och myser...

    Trevlig helg, töser!

  • Pumpkin

    Ingen pingvin: Häftigt!
    Ha så himlans mysigt i huvudstaden, även om vädret ser ut att bli rätt pissigt

    Vad har ni andra tjejer för er idag då? Själv ligger jag fortfarande i sängen (har dock käkat frukost) och surfar runt lite. Har precis mailat det lokala katthemmet och erbjudit min hjälp där, känns bra! Igår var vi inne i Stockholm och körde 5kamp på Gröna Lund, tillsammans med typ halva Stockholm (herrejösses vad med folk!). Jättekul hade vi - speciellt jag som vann
    Hmm, man kanske skulle göra sig i ordning och dra ner på stan, har lite ärenden att göra... Hmm... Men det är ju så skönt i sängen

  • madlin

    Ingen pingvin: härligt!!!! Ha de så nice nu!

    Pumpkin: låter ju riktigt soft! Säger en annan som fortfarande sitter i morgonrock ;) Har lediga Fredagar alltid, men imorse vaknade jag av världens mensvärk så min lediga Fredag har jag mest dejtat vetekudden och pillerburken.

    Hoppas det ger med sig inom några timmar så man orkar sig iväg o kolla med florister. Att de alltid ska komm anågot i vägen för de där jäkla blommorna.. Kanske inte ens meningen att man ska ha några?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7