• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Ingen pingvin

    Plan - Enskild vigsel, som start på mitt nya liv där jag sätter vågar ta plats och gör som jag själv vill (och min sambo, i det här fallet) i september och sedan ett inbjudningskort så alla får veta, för att avsluta med en fest för alla, som det var tänkt. Inte så mkt förändring alltså, hade väl varit skillnad om man hade haft kyrklig vigsel och velat ha lite gäster som sjunger i psalmerna men nu blir det i stort sett samma upplägg fast man får använda klänningen två gånger (tur att man är ekonomiskt lagd).

    Således har vi idag fyllt i hindersprövning och anmälan om byte av efternamn!

  • madlin

    Madeleene: tack så mycket!!

    Och GRATTIS till din sambo! Det är ju så häftig känsla att bli med körkort :D

  • Brud 080524

    Glad! Kyrkan var ledig så nu är även det klart. Sakta men sökert rör det sig framåt...

  • Pumpkin

    Ina: Hoppas du har det skönt i Götet!

    Brud 080524: Vi kommer nog inte sova på så stor yta heller, men det är ändå skönt att ha möjligheten Sen behöver vi ju inte köpa större säng när det kommer bebisar heller

    Ingen pingvin: Coolt namn! Tycker er nya plan låter toppen - kör hårt!

  • stjärngudinnan

    Hejsan!! Har inte varit inne på ett par dagar, då jag dels har varit bortrest och dels haft besök av en kompis.. Fick en chock när jag såg hur mycket ni har skrivit! Har dock skummat igenom det mesta nu.

    Kommer inte ihåg vem som frågade om tärnklänningar men vi ska betala tärnornas klänningar (min mamma ska sy dem)men hårupssättningarna får de själva betala.

    Ina: Vad säger du om göteborgsvädret då?

    Pumpkin: Kul med bredare säng!

    Madlin: Inget kul med en massa operationer. Vet hur det är att opereras ofta även om mina operationer inte är alls så omfattande som dina.Mina har dessutom gjorts polikliniskt

    Brud 080524: Välkommen hit!

    Vårbrud: Vilken duktig son du har!

    Har säkert glömt att kommentera en hela massa! Men jag återkommer Vet någon hur det går för Lucy förresten? Närmar sig ju snart för henne också!

  • madlin

    stjärngudinnan: usch så jobbigt för dig med, det är inte alltid lika roande att åka in på de där operationerna titt som tätt. Vad är det du gör polikliniskt om man får fråga?

  • Ingen pingvin

    Pumpkin - Tack! Dito, får jag väl säga!!

    I helgen ska vi åka på myshelg till Sthlm - tycker vi behöver det efter all turbulens, så då blir det lite grann att kolla runt. Idag lämnade vi in pappren till Skattemyndigheten och när vi kommer tillbaka får vi hoppas på att vi får tag på förättare och att de inte är uppbokade på slottet - det går ju inte att vänta hur länge som helst på att skicka ut nyårsinbjudningar precis......

  • Maggies

    stjärngudinnan: Det går bra för mig.

    Har just åkt på en förkylning med feber och halsont, så jag ligger mest just nu. Men lika bra att jag blir sjuk nu och inte till bröllopet. Jag lär nog inte vara inne här så mycket de kommande två veckorna fram till bröllopet. Lär nog bli en hel del annat att tänka på. Men jag återkommer med bilder och en berättelse sen. Vi lägger säkert upp bilder på hemsidan en stund efter bröllopet, så det är bara att kika in där!

    Hoppas allt går bra för er alla med bröllopsplanerna! Vi hörs.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7