• Pumpkin

    Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

    Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

    080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

    080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

    080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

    Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

  • Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Blivande fru pettersson

    Tette: Frisyren blir halvutsläppt och halvuppsatt. Ni förstår precis va? Och så lockar, lockar, lockar. Hade självlockligt hår fram tills vi flyttade till Gotland. Nu är det spikrakt och det känns inte alls som jag...

  • Snitte- 5/7-2008

    Hejsan hoppsan!
    Kul med nya!
    _ma_ vi gifter oss också på dagen 2 år efter vår förlovning fast 5/7 :) roligt när duatumet är speciellet från början :)

    Kul att ni kommit så långt! Men allt sånt pyssel är nog bra att börja med i tid... jag beställde mina förtryckta servetter för nästan ett år sen :) Det blir ju så mycket annat stressigt sen :)

  • GME76

    Pumpkin:
    Vicken god meny ni ska ha. Jag som är så hungrig...

  • drömbrud

    Fina bilder pumpkin..

    Kolla in min dagbok på min hemsida!! Färska bilder på min v.ring!!! SÅ NÖJD!!!

  • MrsNyberg2B

    Morsning korsning, brudar! Nu har även jag hittat hit... För tillfället ligger jag inlagd på psykkliniken för ECT-behandling av min depression (ÄNTLIGEN händer det någonting) så jag har inte hunnit med så mkt planerande på ett tag... Men, givetvis tänker vi oss ändå ett bröllop på nyårsafton, och jag har såklart inte glömt bort er!!! Idag har jag permis, så jag passar på att påminna er om min existens..

    Nu har vi tänkt oss att nog utöka gästlistan lite, hyra en lokal och fixa käk själva.. Allt för att kunna ha så många med oss som möjligt och slippa känna kostnadspressen. Bättre att ha ql OCH fint! Så vi hoppas på den kombinationen..

    Dessutom kom jag in på SSK-utbildningen, så jag hoppas på att jag hinner bli friskskriven tills terminen börjar. I annat fall får jag sitta och planera bröllop hela hösten...

  • Snitte- 5/7-2008

    Hej tjejer!
    Pumpkin: kanonfina biler! vi ska också ut snart och fota lite.. vill nog ha ett annat kort i inbjudan än det jag lagt ut på gamman,,,

    Drömbrud: jätte fin! vad roligt! jag vill också hitta min drömring... :(

    MrsNyberg2B:Men du... bra att det händer något men tråkigt att vara inlagd,,, du får prata med oss vettu! bröllopsterapi måste ju vara det bästa botemedlet mot allt! :)
    Hoppas du mår bättre snart och kan börja på diun utbildning till hösten också!

  • stjärngudinnan

    Hej tjejer!!

    Hjälp vad ni har skrivit mycket! Välkomna alla nya!

    Mrs NYberg2B: KRYA PÅ DIG! skönt att höra att du har fått hjälp nu. Hur många ECT behandlingar skall du göra?

    Tette: Det vi har bestämt/bokat är
    - kyrka
    - präst
    - festlokal
    - catering, dock ej meny
    - preliminärbokat fotograf
    - köpt vigselring
    - köpt caketopper
    - köpt skor
    - utsett toasmadame
    - utsett tärnor
    - preliminärbokat solist + "band" till festen
    - färgtemat är samma som många andra här - vitt, guld och grönt, då stilrent är min melodi

    Pumpkin: Jag har ett svagt minne av att du hade köpt en speciell bok till Lasse i julklapp. Vad hette den och vart köpte du den? Tänkte som en liten present till min M2B.. Kanske skall hålla ett litet tal till honom (om jag törs och då kunde det ju passa att lämna över en liten kärleksgåva!

  • _tette_

    stjärngudinnan: Stilrent är min cup of tea Vad blir det för ring?

    Oj vad mycket det är man ska tänka på, tur att det är 1 år kvar till dagen D..

    VAd har alla ni här tänkt er för transportmedel från brölloper/festen?

    Vi är lite inne på en hummer eller lomousine (inte ofta man får tillfälle att åka ngt sådan annars med två små barn=)

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7