• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Gable

    Har du gått över tiden????? Med 10 dagar?! Testa för guds skull!

    Fru Cinderella skrev 2007-09-06 19:22:04 följande:


    GableJo jag vet de två alternativen! *suckar* Jo men det märks väl så småningom antar jag(Mycket sött kommentaren var menad till dina räkningsproblem *blinkblink*
  • Fru Cinderella

    Fru Hilde

    Hej på dig gumman!

    Gable
    Ser hans poäng *duckar för eventuellt flygande objekt*

  • Gable

    Jo, men det var som om någon slog mig i huvudet igår när vi var till BM och hon förklarade allting. VI SKA HA BARN och hon kommer SNART!!!!

    Det har hela tiden varit så långt fram i tiden så jag har inte riktigt greppat att det är nu, snart!

    Fru Hilde skrev 2007-09-06 19:20:40 följande:


    Me3n gable då är bebis i princip färdigbakad nu Kul! Det är inte så kul iofs om man måste vara still den sista tiden när man känner sig så ofantligt stor, men tacko och lov är det ju en övergående fas.... JAG LOVAR Sedan får du det varmt om öronen ett bra tag framöver
  • Gable

    *faxar hejvilt porslin på Cindy*

    Fru Cinderella skrev 2007-09-06 19:26:15 följande:


    Fru HildeHej på dig gumman!GableSer hans poäng *duckar för eventuellt flygande objekt*
  • Gable

    Fast hon har sin pappas näsa, det har jag sett på sista UL:et.

    Det är helt ok, han har en rätt söt näsa.

  • Fru Cinderella
    Gable skrev 2007-09-06 19:25:56 följande:
    Har du gått över tiden????? Med 10 dagar?! Testa för guds skull!Fru Cinderella skrev 2007-09-06 19:22:04 följande:
    Nej jag har inte gått över.. hade mens för tio dagar sen och brösten har ömmat sen dess, de har aldrig slutat ömma!
  • Gable

    Hmmm... Så där hade jag också innan jag blev gravid. Brösten ömmade och hade sig. Sen när jag blev gravid så ömmade dom inte, inte direkt i alla fall. Sen... Ochdumildeskapare!!!! Dom ömmade inte, dom gjorde skitont!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Fru Cinderella skrev 2007-09-06 19:47:13 följande:


    Nej jag har inte gått över.. hade mens för tio dagar sen och brösten har ömmat sen dess, de har aldrig slutat ömma!
  • Gable

    *noterar att ingen vill berätta antal totala inlägg som dom har*

Svar på tråden Äntligen fredag del 10