• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Fru Hilde

Hej

Nu har jag klarat av att låsa mig ute också *stön*

Jag är hemma o är sjuk o rälig och fick ändå för mig att oj oj oj soptömning är idag... och jag har inte fyllt på tunnan med allt som fanns i huset... skrapade ihop åtta skräppåsar och sprang ut... smällde igen dörren bakom mig och VIPS ja just det jag har ju ingen nyckel i fickan!!! Grannarna är ju morgonpigga så de fick låna ut telefon illa kvickt och jag hann få tag i maken innan han hade åkt så långt .... JÖSSES tänk om han hade hunnit till göteborg innan jag ringt...

Jepp nu sitter jag istället här inne i värmen och snorar Någon som vill va med... jag har massor av plats i soffan och kan bjuda på Yogi te och kex.

• Gable

GRATTIS FRU o HERR JANOS!!!!

Jag visste väl att ni skulle få en kille. Vad heter han? Hur gick förlossningen? Berätta allt!!

Jojo, snart dags för mig. Har börjat inse det nu och fått lite lätt panik... Hur ska jag hinna med allting???

• Gable

Jag ska på ett nytt tillväxtUL. Växer inte bebisen som hon ska så blir jag sjukskriven per omgående. Det var ju inte riktigt så jag hade planerat det hela...

Men men, det är ingenting att göra någonting åt. Bara till att försöka jobba hemma mycket (vilket chefen nästan krävde att jag skulle göra), ta det lugnt och försöka att inte stressa upp mig själv. Lättare sagt än gjort...

• Gable

*faxar över te och sympati i massor till Apg*

• Gable

Janos, får vi se bilder på underverket??

• Gable

Som jag har fått det förklarat för mig så ska det inte vara nån fara för bebisen. Det viktigaste är att försöka få upp hennes vikt och det får jag inte genom att jobba och stressa. Om hon inte har ökat vid nästa UL, blir jag sjukskriven och får inte göra någonting. Sen blir det UL igen efter nån vecka (har jag för mig. Har hon inte ökat i vikt som hon ska efter det så sätter dom igång förlossningen. Helst vill dom ju att man ska ha bebisen kvar i magen så länge som möjligt.

Men man blir ju ändå lite orolig...

• Gable

Usch, vad gnällig jag känner mig. Här ska vi ju vara glada för Janos junior ju!!!

Och kräva lite bilder och berättelse

Svar på tråden Äntligen fredag del 10