• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • Fru Hilde

    En liten fundering har infunnit sig...

    Tror ni att det kommer vara flitigare moderatorer på nya BT än i det gamla? Då får man kanske tillhutning för att man t.ex. spammar tråden....

  • Fru Hilde

    Som sagt... om man nu är mån om statsitiken... tror ni man får däng då?

  • Gable

    Puh! Lyckades byta lösenord. Hade nåt mycket märkligt som jag inte för mitt liv kunde komma ihåg... Hur ska jag då kunna skriva inlägg från jobbet?? Mycket störande.

    Nååå, hur många inlägg har ni? Ligger jag sämst till i statistiken???

    *nervös*

  • Gable

    OOOOOOOOOOOOOOH!!! Man kan citera!!!

    Framgång, framgång!

    Äh, det där fixar du Äpv! Man ska ständigt utmana sig själv och om de inte tror att du är mogen för jobbet så får du ju inte det. Då är det bara att jobba på det som man saknar och söka igen.

    Vi håller allt vi har för dig!

    äntligen på väg skrev 2007-09-04 18:42:10 följande:


    Ja se datorer, Hilde...Vet ni, nu har jag verkligen tagit mig vatten över huvudet: Jag har precis skickat in en ansökan om en chefstjänst inom företaget jag jobbar på. Är jag alldeles galen eller bara lite tokig
  • Gable

    Moderatorer?! Finns dom?? Här???? Ska vi anmäla oss??? Mouahahhahaaaaaaaaaaaaaa!!!

    Fru Hilde skrev 2007-09-04 19:33:40 följande:


    En liten fundering har infunnit sig... Tror ni att det kommer vara flitigare moderatorer på nya BT än i det gamla? Då får man kanske tillhutning för att man t.ex. spammar tråden....
Svar på tråden Äntligen fredag del 10