• mammacatta

    Äntligen fredag del 10

    Nu är det dag för en till!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

    1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

    Plus de som är här.

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • mammacatta

    ÄPV: Stackars dig! *kram* Det är inte kul när det händer.

  • janos

    Äpg, usch vad jobbigt! Tänker på er. Jag har ju själv en 12-årig katt här hemma, så jag kan förstå hur jobbigt det måste vara för er.

    Kram till er båda

  • Gable

    Hoho!!! Är hemma igen efter en semestertripp neråt landet. Imorgon drar vi uppåt igen.

    MC, jag tänkte på dig och jag förstår att det inte var läge. Vi tar det nån annan gång, det är lugnt!! Man måste ibland gulla lite extra med respektiven

    Hilde & Äpv, jag beklagar verkligen sorgen!! Jag tänker på er och skickar massor av kramar till er!

  • anne på grönkulla

    Här står vi på öronen bland nertagna tavlor, den sista tvätten o allt möjligt annat plock! Flyttgubbarna kommer imorrn o jag hoppas de är klara senast tisdag lunch - men jag vet inte riktigt hur min internettillgång är de närmaste 2 veckorna...

  • äntligen på väg

    Tack, va gulliga ni e som tänker på mig!

  • janos

    Välkommen hem, Gable! Vart drar ni nu?

    Lycka till med flytten, apg! Hoppas att vi får se dig snart igen i cyber världen.

    Äpv, självklart så tänker vi på dig.

    Själv så drar jag söderöver imorgon själv! Jag tänkte övernatta hos pappa och sedan åka vidare till mamma och min familj och vänner. Känns jättebra, men nu får ni hålla tummarna att det inte blir någon bebis denna vecka, för jag vill ju ha maken med då.

  • Hilde

    Hej igen Idag mås det mycket mycket bättre. Vi har bott en natt på Elit Plaza i Gbg och fått rå om varandra lite utan barn. Det behövdes. Vad gäller allt det sorgliga jag skrev om tidigare så har det inte sjunkit in ännu. vi orkar inte prata om det så mycket heller. Kommer väl bli mer påtagligt sedan på begravningen och kanske längre fram. Lever väl lite i chocken ännu gissningsvis.

    ÄPG vad ledsamt Jag har ju själv katter och det är urjobbigt att förlora dem.

    Janos än är det väl inte dags Bara ta det lugnt och ansträng dig inte med för mycket stress. Se till att få alla andra att göra dina ärenden istället... du är ju gravid och ska vara lugn o filbunke

    Anne vi hör väl av dig snart igen kan jag gissa. När du kommit tillrätta lite och kan avlägga rapport om längstbortistan livet.

    Ha det gott i sommarregnet!

  • Gable

    Janos, vi drar till dina hemtrakter. Vi kanske möts på vägen???

  • janos

    Jag ska hålla utkik efter dig och din make, Gable!

    Jag åker nu på fm till pappa, utanför Sollefteå. Sen imorgon åker jag till mamma och mina hemtrakter.

    Kan meddela att jag var till bm på morgonen och allt var bra. Tiden tickar på och det är inte så långt kvar.

Svar på tråden Äntligen fredag del 10