• mammacatta

Äntligen fredag del 10

Nu är det dag för en till!

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"

Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-11 11:16
    Tråd nr 1-7= 18845 inlägg

1546 i nian
    2953 i åttan
    Blir...
    4499+18845=22344

Plus de som är här.

• Svar på tråden Äntligen fredag del 10
  • äntligen på väg

Låter som ni varit flitiga med att besöka hela Stockholm MC.
    Om lite drygt en vecka är det min tur att "göra" stan. Jag och syrran ska åka upp på en tvådagarsvistelse. Kommer nog inte besöka så mycket mer än shoppingstråken kan jag tro, men vi tänkte iaf tajma in Skansen på tisdagkväll för att få träna stämbanden lite *harkel*.

• mammacatta

Det är nästan roligare att sitta och picnicka på dan än att trängas på kvällen - samma låtar, samma uppträdanden men utan hysterin!
    Det är kanske 10% så många på dan - max 30%.
    När vi var där i juni förra året var det 10 pers på dan och 10 000 eller så på kvällen...
    Vi hade helt fri sikt från restaurangen till scen då - nu fick jag höja kameran rejält för att komma över folkhopen - och nu stog jag under trädet uppe på höjden till höger.(blicken mot scen)

Sen G - det är rea på PoP. Där finns det superbilliga tidlösa barnkläder som inte tappar formen i tvätten. Kostar nu på rean lika som HM tex. Jag har köpt T-shirtar till barnen! Man måste ju va fin i 08!
    Pjamasar är super - de använder samma sort hela året! Hade jag vetat vad jag vet NU så hade jag shoppat som en galning på rean till bäbis. Förr eller senare kommer alla storlekar!

• äntligen på väg

"Hade jag vetat vad jag vet NU så hade jag shoppat som en galning på rean till bäbis. Förr eller senare kommer alla storlekar! "

Ska man tolka det som att det är nånting på gång MC? *hoppas*

• äntligen på väg

Tackar för tipset om att åka dit på dan MC. Har inte ens tänkt på att de ju kör genrep oxå . Får väl kolla med syrran om vi kan komma iväg jättetidigt på tisdagen eller kanske redan på måndag kväll. Har ju tänkt ta det ganska soft och stanna och fika å så på vägen upp.

• mammacatta

Näe, jag måste jobba lite först. Å gå ner lite mera. Eller lite - ganska mycket är sannare...

Svar på tråden Äntligen fredag del 10