• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • MissPhoenix

    Abbe - jag har fortfarande inte tagit något körkortsfoto - *skäms* Och jag har snart vart gift i två mån... Men jag har ett nytt VISA

  • Ab fab

    ja de får du skämmas över*s*. Jag måste ju ha pass när vi åker så jag har lite stress påmig. det är nog inte så dumt

  • MissPhoenix

    jag har nog missat att ni ska ut och åka Vart ska ni..

    j har tjatat och tjatat och tjatat över detta nedrans fotot så jag tänkte väl ta ett nästa vecka.Men allt känns som ett så stort projekt. Dock känns det faktiskt bra att heta Nina B nu - jag har liksom bott in mig i namnet.

  • Danielaa

    Hej allihopa!
    Kikade in, är både bröllopsplanerare å fikasugen å bor faktist i Göteborg oxå! När planerar ni här inför? Jag har låååång framförhållning, vi ska gifta oss den 2 maj 2009! Men jag har redan börjat planera å tar tacksamt emot diverse tips å idéer om ni vill dela med er?

  • Ab fab

    Hej Daniela- de flesta av oss är redan gifta- det ä rbara två kvar- en den 6 oktober o en i januari.

    MissP - åkte ner till byn- handlade lite. Det var ett skrämmande tomt kylskåp som mötte mig igår. Ingen har ju varit hemma på en vecka. Så det blev mat, blommor, fika o en ny kavaj

  • Danielaa

    Ab fab skrev 2007-09-22 12:54:32 följande:


    Hej Daniela- de flesta av oss är redan gifta- det ä rbara två kvar- en den 6 oktober o en i januari. MissP - åkte ner till byn- handlade lite. Det var ett skrämmande tomt kylskåp som mötte mig igår. Ingen har ju varit hemma på en vecka. Så det blev mat, blommor, fika o en ny kavaj
    Aha! Då kanske jag kan få lite tips från er som redan gått igenom allt me planering å haft er STORA dag!
Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4