• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Frujj: Det lät som en idé. Och nära får jag ju också.

    Linum: Kan du skratta igen nu då.

  • Bauti

    Hej hej girls

    Orkade inte rensa kantarellerna i dag så det får bli i morgon, typ.

    Bowla är kul. Men det går inte så bra med långa naglar *fjooonggg, så flög de av*
    Men va f*n, det går att fixa nya

    Pärla gör jag på vintern. Har en hel förmögenhet i opärlade pärlor som ligger i sina små påsar. Kanske dax att få ordning på dom

    Natti darlingar *smack, puss*

  • Ab fab

    jag kan meddela att något bowlingproffs blir jag inte. en o annan strike blandat med massor av ettor o nollor... suck. men kul var det

  • Bauti

    Abbe
    Det är dina långa naglar som ställer till det. Men ger inte strike 10 poäng etta och nolla

  • Carma07

    Godmorgon. Det är inte ofta som jag är först i tråden.

    Äntligen fredag. Ikväll kommer mannen hem och är även hemma imorgon innan de sticker iväg tidigt igen. Så lite fredagsmys blir det ändå. Misstänker att det blir i vårt nya arbetsrum. Husse till hunden kommer också hem över helgen så honom behöver jag inte passa igen förrän på söndag. Stackars hund, han tycker vi bor i värsta spökhålan. Det blir till att ta en lång promenad under dagen för sedan kommer jag inte långt med honom.

    Imorgon blir det stämpel- och scrapmässa. Det ska bli kul. Längtar så till jag kan sätta igång och pyssla igen, men måste ta tag i tackkorten först.

  • Bauti

    Goooooooood morgoooooooon!

    Idag uppe med tuppen, eller P rättare sagt.

    Skall iväg och fixa med dessa rabarberblad igen.

    Idag känns det som riktig höst. Blåsigt, gula träd, regn och kallt.

  • FredagenDen13

    morning tjejer!
    Hur mår ni idag?

    Håller med dig Bauti, jisses, det är HÖST ute!


    Har inte hunnit vara här inne så mycket denna veckan, tyvärr haft mycket på jobbet.


    JA!
    Bowla är ju superskoj!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4