• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Bauti

    Har varit en vända i Kungsbacka och besiktat en bil för pappa.
    Jag skummade igenom alla 1500 bilderna förut. Kunde inte hålla mig.Men vi skall gå igenom dom tillsammmans efter vi har ätit.

  • MissPhoenix

    bauti - kunde du inte hålla dig? *fniss*

    Vi tittade på ungefär hälften tillsammans och hälften har jag sett själv. Det är ju sjukt många bilder!

  • Frujj

    Halloj
    Jag kan inte fika den 11/9 *ledsen smiley*
    Får bli nästa gång för mig!

    Har vart o babysimmat ikväll, det var såååå skönt att gå ner i det 35-gradiga vattnet, har suttit o fryst på jobbet hela dan.
    *brrr*

  • Bauti

    Frujj
    Nästa gång kan du ta mde mig på babysim *fryser* ;)

    Vi orkade bara gå igenom ½ bilderna. Får ta resten i morgon.
    Hur i hela h@l#ete kan man välja EN bild till tackkorten. Har minst 10 som favoriter bara från fotografen.

    Snart läggdax.
    Skall imorgon kolla om det går att fixa fler rabarberfat till beställningen från bl Linum & Abbe

  • Frujj

    Bauti: Du får följa med i min ryggsäck o sen smita ner i vattnet
    Det är jättegött, ibland om jag har haft huvudvärk så försvinner det när man är i den varma bassängen... såå skönt!!
    Dessutom tycker lilleman att det är jättekul så det gör ju saken ännu bättre!

  • Bauti

    Fredag
    Rut m.fl var jag inne och snurrade i. Såg bara dessa vinglas som jag blixt förälskade i. Köpte 8 st direkt. Så uppfattningen än så länge är helt ok
    Nästa gång jag går in i affärek skall jag nog kolla lite mer på kläderna. Men det jag såg var väldigt lik Veromodas stil.

  • Bauti

    SVÅRT! Det är milt uttryckt. Jag kommer skicka ett collage i A0 format som tackkort ;)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4