• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

Godkväll.

Har idag äntligen fått lite tid att stå och fixa med äpplena. En liten sats med äppelmos iaf. Det blir till att fortsätta imorgon.

Frujj: Synd att du inte kan komma med att fika. Men det blir fler gånger.

bauti: Hur många fat har du gjort?

Godnatt på er. Nu blir det att snabbt städa upp efter mig och sedan bums i säng. Är redan för sent egentligen.

• Linum

Först idag igen.. ojoj..

Satt och pillade med festhäftet igår. Kanske mailar det till någon för lite korrhjälp.

• Linum

Vi får inte den präst vi vill ha... hon är upptagen den helgen... istället får vi min systers konfirmationspräst. Helt otroligt vilket sammanträffande!

Och godmorgon på er!

• Ab fab

mornings Linum

mejla över - jag läser gärna

kollade på bilderna igen igår och valde ut några favoriter. Ang takkort så är jag ju hemskt mycket inne på detta med cd-skiva. Fanns det kanske är för pretto?

är syrrans konfirmationspräst bra?

• Linum

Det är absolut inget fel på honom, men han är ju inte kvinna... men nu orkar vi inte tjafsa om det, så det får bli han. Det spelar ju inte så stor roll egentligen. Han ska vara jättebra (och homosexuell) *ler*

• Linum

Tycker att cd-skiva är rätt kul. jag är en sådan där som inte har foton framme (gillar ju inte prdnadssaker) så en cd-skiva passar ju väldigt bra.

• Carma07

Godmorgon

Linum: Kanske du har berättat innan (och jag glömt), men blev lite nyfiken. Är det någon speciell anledning till att ni ville ha just en kvinnlig präst? Skönt för övrigt att ni känner er nöjda med den prästen ni ska ha.

• Linum

Det är inte jag som prompt ska ha en kvinnlig präst utan M. Han tycker att kvinnliga präster är mindre torra, men den kvinnliga som är i Domkyrkan kan man nästan elda med...

Jag och M vill i alla fall ha någon som är för att registrera partnerskap i kyrkan (eller t o m låta homopar gifta sig). Det är viktigt för oss att alla är lika värda.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4