• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    nu skall jag ge mig av hemmåt. vi syns senare. bauti- glöm inte att rapportera om bildern.... *nyfiken*

  • MissPhoenix

    hej alla söta - går ni hem nu när jag dyker in här.

    Håller på att uppdatera mig här men det tar sin lilla tid. Sorry!!

    Idag ringde dom från Hyresgäst föreningen och erbjöd mig ett jobb. JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Ska dit nästa vecka och träffa dom. Vill härifrån!

    Min kompis, den gravida som inte kom på bröllopet av den anledningen - kom med en present igår. Eh, jag vet inte men för mig hade det betytt mer om hon hade kommit på vigseln än en present. Iaf, present var fin och jag blev glad men det känns ändå konstigt.

    På jobbet är allt bananas.... orkar inte ens skriva allt här för det tar bara energi.

  • MissPhoenix

    jag vill fika den 11/9!!! Dagen innan lilleman fyller år och jag är ledig på onsdagen!!

    Linum - alla borden och stolarna är upptagna den 5/10 vilket innebär att du isåfall inte kan få dom förrän efter kl 11 den 6/10... Det blir väl tight va?

  • MissPhoenix

    till er som ska va i linums bar - behöver ni clmått och tappkorkar? Jag har 5 tappkranar (kork eller kran??) och ett mått... Blev över från oss så det är bara att ta om det behövs.

    förresten, mitt gamla nick är tillbaka.

  • Linum

    MissP: Ok. Vi ska kolla med ett annat ställe först, funkar det inte så får vi hämta dem på lördagen.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4