• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

    God morgon tjejer!

    Ett stort GRATTIS till dom nya fruarna
    Hoppas på att ni hade en underbar dag och kväll!
    Tezz - Du var jätte vacker! och såg så lycklig ut...

    Nu är det bara till att njuta av det nya livet som fru.

    Mina tankar var hos er i lördags, ledsen att jag inte kunde närvara.

    Vill höra allt om den stora dagen..

    Kram kram

  • TezzAmore

    Hej tjejer!

    Jag kan inte hålla mig borta från er! *fniss* Jag känner ju mig lite deppig (idag är det dock mycket bättre än igår) och att kunna gå in här och småprata med er härliga brudar får mig att må bättre!

    Min man ligger fortf. och sover, det är bara jag som inte kan sova mer. Fast inatt har jag sovit mer än tre timmar! Hahaha!

    Jag älskar kort och jag skulle väldigt gärna vilja ha kopior på foton som togs i lördags... några i mailen kanske??

    Addiz, jag minns inte mycket från varken in eller utgångsmarchen (förresten, va tyckte ni om utgångsmusiken?? ) men jag minns faktiskt att jag såg dig och din kamera och tänkte "oj, vilken värstinkamera Addiz har!" Hahaha!

    Åh, jag längtar tillbaka... *ler* Mannens kusin sjöng ju så otroligt vackert...

    Nä, nu ska jag nog väcka samb.... nä, mannen juh! *skratt* och gå och duka fram lite frukost!

    Vi åker inte förräns torsdag morgon så jag har ju tre dagar kvar som jag kommer att kunna titta in här på!

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Det är ju väldigt blandade känslor när man precis har gifts sig. Och det blir ju lite konstigt att man helt plötsligt inte har nåt att pyssla med.

    Men du kan ju alltid pyssla om din MAN!

  • Puman-prinsen

    Fick våra bilder i fredags!! Dom var såååå fina....

    Och igår på väg hem till Göteborg så åkte vi till hans bror och tittade på video som dom hade spelat in, guuddd vad konstigt det var att titta på sig själv när när man går in i kyrkan och allt som hände.
    Minns knappt nåt av det!
    Men lycklig såg jag ut att vara iafall

  • Ab fab

    god morgon
    Inte heller jag kunde slita mig från er

    Vi är på Tjörn, en underbar liten öde fiskeby o en fantastisk lägenhet. Satt på balkong o drack skum
    pa igår o bara njöt.

    Fattade inte att jag skulle skriva under vigselpappren med mitt nya namn. Jag hade aldrig tränat innnan. Nervös o darrig o nytt namn... det ser ut som en treåring skrivit det. Sen hade jag av någon anledning inte ens tänkt tanken att man skulle säga "JA". jag blev alldeles förvirrad när hon frågade R... fasiken va min enda tanke... skall man säga nåt också...SÅ förvirrad var jag.

    R fick en vinrad hos en Champagneodlare. Han blev jätteglad. Vi planerar redan första bröllopsdagen att hälsa på odlingen. Jag fick underbara örhängen som matchade ringen- rödguld o safirer.

    Jag har träningsvärk i käkarna sen i lördags... log så mycket hela tiden. O sen har jag ont i benen... Hoppa till eBBA gRÖN o head banga till Iron Maiden tar ut sin rätt på medelålders tanter

    puussss... det kommer snart mer

  • Puman-prinsen

    lykke07 - Helt rätt att bara njuta av varandras sällskap.

    Vilka fina morgongåvor ni gav varandra

    Jag har också träningverk, men i HELA kroppen! Blev en del dansande och fysiks aktivitet i helgen

  • Nides

    Härligt att se ytterligare två bli fruar. Helt underbara var ni båda två? STORT GRATTIS önskar blivande fru Johansson.

    Tezz: du så söt ut när ni kom in? Så lycklig och nervös.
    Lykke: Vilken lycklig och vacker brud?.Vilken vacker ceremoni? J var helt såld?. Och era vigselprogram.. får jag sno lite???? Den var precis så som jag velat ha det men inte hade kommit på det.. Hoppas att det ok?.

    Addiz: kul att du kommer på lördag. Boman är självklart också välkommen eftersom vi är ute!

    Åh börjar bli nervös nu?ooops.. hahahaha

  • Ab fab

    Nides- sno allt du behöver. vill du ha dokumentfilerna översända?

    vi kommer också på lördag. Nides glöm nu inte att njuuta av veckan.

  • Ab fab

    kollade bloggen.. TEZZ- vilken snygging!!!! En sådan klassiskt vacker brud du var.

  • Puman-prinsen

    Nides - Ja, inte långt kvar för dig nu då
    Hur känns det? Mycket kvar att fixa med?
    :-P

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4