• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    Vilken tur vi har varandra. Tänk va bra att kunna få råd,s töd, kakor, stolar o celister

  • MissPhoenix

    Det finns 43st blå och ungefär 25st bruna.

    Jag ska kolla ikväll men jag tror att lokalen är ledig och då är även stolarna lediga.

  • MissPhoenix

    nu loggar jag ut - vet inte om jag hinner titta in mer idag - annars är jag tillbaka imorgon.

    Vi ses imorgon i kyrkan Carma - ta det lugnt och låt det blir som det blir - jag lovar att du ändå kommer att minnas denna dagen som den bästa i ditt liv.

  • TezzAmore

    Carma: Ja, snålblås är inte så kul heller... korv i magen brukar hjälpa tankarna litergann iaf! Är det mest att det är rörigt med gästerna som gör det jobbigt? Du får prata ihop dig med sambon och komma fram till nått! Det kommer bli så bra så! *kramar om*

    Puman: Vi har festen på Stora Holms Säteri. Det ligger granne med halkbanan på hisingen.

  • Carma07

    Linum: Vill du köra dem till bauti? Gjorde du chokladmuffins också?

    lykke: Jag ska höra med värdparet hur många de hade. Det som saknas nu är 10 st knivar och gafflar.

  • Ab fab

    tar med mig 10 av kniv o gaffel. inga problem. vill du ha dessertbestick? Jag har massor av vinglas från IKEA- vill du låna?

  • Ab fab

    skall jag ta med mig hemgjord färskost o blåbärsmarmelad att ha på söndagen?

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Blir det så att det blir ändrade planer till den helgen och vi stannar i Göteborg så kan jag komma och ta bilder på er.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4