• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Godmorgon igen

    Tezz: Jo, fast efter jag hade ätit lite kände jag hur trött jag borde vara och skulle iaf gå och vila lite och somnad jättegott. Så NU är jag dödens istället. Var nästan bättre om jag hade varit uååe och grejat då när det kändes som om jag var pigg.

    Linum: Inatt ploppade det upp en del lösningar som skulle förkorta ner dagen. Skulle det vara besvärligt att ta med sig kakorna till kyrkan på lördag och där lasta över dem till Addiz eller nån av tjejerna? Kommer ni att ta bil?

  • Bauti

    Tezz
    *blubb blubb* tror det var några årsedan.
    Helt otroligt jag har ingen aning vart jag fott den från
    Snacka om att ligga på guldfisk sidan.

  • Puman-prinsen

    God morgon tjejer!

    Vad ni har varit aktiva då! Hehehehe...

    Håller tummarna för dig Linum och önskar dig lycka till
    Carma07 - Tittade på Metros väde progrognos och var det inget regn för imon.

  • TezzAmore

    Bauti: Vet du va, jag blubbar gärna med dig en stund... snacka om att jag har huvet under armen eller nått. Min mamma (som visserligen är bortrest i veckan) fyllde år i onsdags, gissa vem som för första (och sista) gången glömde bort hennes födelsedag???? jo Moi!!! Det värsta av allt var att jag ringde till henne igår och då sa hon att min bror ringt till henne och grattat henne i onsdags, så jag kom inte på att jag glömt det förräns hon fick påminnt mig! Dessutom brukar ALLTID min bror glömma så jag får påminna honom! *skäms* Hur tusan kunde jag glömma bort min söta lilla mammas födelsedag???? *förvirrad*

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Ååå stackars lilla mamma.. Men jag tror nog förstår hur du "glömde" bort, med tanke på bröllopet och som rör de. Du får kompensera genom att ge henne en extra fin present

  • TezzAmore

    Puman: Jag skäms för jag har ALDRIG glömt bort hennes födelsedag förr... *gömmer mig bakom stolen*

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Skicka henne ett blommogramm så blir hon jätte glad!

  • Bauti

    Tezz
    Det är bröllopets fel. Jag vet!!!!
    I måndags ringde en av mina äldsta vänner och skulle fråga något. Kom jag ihåg att hon fyllde år. Nej. Har aldrig glömt det förr.
    Så det måste vara bröllopsfel. Min hjärna har väll gott på semester efter all planering.
    Inte konstigt igentligen, efter ett års planering och helt plötsligt är allt klart.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4