• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    *säger*

    "jag har koll"
    "jag har koll"
    "jag har koll"
    "jag har koll"

    Nä, det funkar inte! *skratt*

  • Carma07

    Tezz:Känner igen mig. Tycker min tid mest går åt till att skriva listor och inte så mycket tid till att bocka av. Eller så lyckas man jobba bort en lista och då växer helt plötsligt en ny fram.

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - Du kan bara bocka av en hel när du åker till rusta och willys...

  • TezzAmore

    Carma: Precis så är det! Man börjar få vackra härliga gröna bockar på en lista och så kommer man på nått helt annat så måste man göra en lsita till! Hahaha! Galet!!

  • Carma07

    Tezz: Framför allt tycker jag att det bara pluppar upp en himla massa saker u huvet som man har glömt och då måste de snabbt upp på listan innan man glömmer igen.

  • TezzAmore

    Carma: Ja, vi verkar "lida" av samma syndrom! Hehehe! Precis efter att jag gjort klart mina listor och mailat över dom så kom jag på ytterligare två saker till!

  • Ab fab

    Tezz- vilken lista. WOW.. jag måste gå igenom o kolla vad som passar in på oss o vad jag glömt

  • TezzAmore

    Lykke: Hihi! Tack! *me löv listor* Känns som att man fått ur sig en del av snurret i skallen genom att göra ett par ordentliga listor!

    Carma: Jag hade ett snack med vädergudarna igår och vi kom fram till att idag ska det regna och tyvärr kanske litegrann imorgon. Men det vara bara för att jag skulle få igenom en solig lördag så jag fick offra torsdagen!

  • Carma07

    Tezz: jag börjar bli nyfiken på din lista vad du har fått ihop. Vill du maila den till mig också? Jag känner fortfarande lite att jag är rädd att jag har glömt något viktigt.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4