• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

    lykke07 - Vad blir det för glass frö dig då?

  • FredagenDen13

    lykke07:
    Aha, då e jag med.


    Nides:
    Hur går det?
    Har du hållt på länge?

  • Puman-prinsen

    Nides - Finns 2 kvar i frysen, håller tummarna för att dom inte tar slut innan dagen är slut..

    Ps: har gömt dom lite

  • Carma07

    God förmiddag

    Fick jobbat klart det mesta igår och är ledig nu några dagar. Skulle ha gått upp tidigt och satt igång med allt möjligt, men kunde bara inte vakna. Och nu sitter jag här utan kaffe.

    Nu får ni ju inte sticka iväg till bröllopsbutiken och köpa upp bubblorna för mig. Har ju ingen aning om hur många de har inne.

    Igår kom våra skattepengar. Vi måste har räknat lite fel för vi fick tillbaka dubbelt så mycket som vi trodde. Det kändes väldigt skönt eftersom det är ekonomin som har varit ett stort orosmoment och hållt oss tillbaka i planeringen. Tänk om jag hade vetat detta innan, då hade jag ju kunnat köpa en fin klänning. Men nu får vi förhlppningsvis lite pengar över som vi kan lägga på huset istället. Åhh, vad jag längtar till det.

  • Puman-prinsen

    Carma07 - Alltid kul med oväntade inkomster Finns alltid nånstans att lägga pengarna på..

    Tar gärna emot glass beställning av alla som ska med

    Pennan redo för anteckning!

  • Carma07

    lykke: Vilket roligt välkomsttal. Det tyckte jag om.

    Jag hoppas att jag hinner komma ikväll. Ska iväg in till stan på en shoppingrunda. Jag kommer att åka buss in. Är det någon som har en plats över isf i sin bil. Om jag planerar så jag är i bröllopsbutiken det sista, finns det då plats med Addiz och Nides? Det är väl ändå på vägen?

  • Carma07

    Puman: Tack för ditt erbjudande, men jag tror att jag hoppar glassen. Vill fortfarande hålla mig flexibel om jag känner att jag inte hinner bort trots allt och dels så mår min mage inte jättebra och den svullnar gärna mer av glass.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4