• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • FredagenDen13

    Hoppas ni vinner quizen ikväll, så ses vi på Ullevi!

  • Bauti

    Heluuuuuu
    Jag e seg idag. Men jag är otroligt nöjd med gårdagen. Precis lagom.....

    Vibeke kom hit för vi skulle till stan och köpa färg till hennes hår och skor till bröllopet. Vi började med skorna (trodde jag).
    Sedan kom de andra tjejerna fram bakom ett hörn. Det tog en bra stund innan fem öringen ramlade ner. Hellt nollställd (mer än vanligt).

    Sedan gick vi till bältespännar parken och bytte om till princess kläder (rosa klänning, cerisa tights, rosa fjäderboa och en princesskrona). Där var Klick (aftonbladets bilaga), dom stylade mig och fotograferade mig med en surfingbräda. Fotografen var mycket inponerad av min possering
    Detta var inte planerat så det blev en extra krydda i planeringen.
    Skullle efter det göra ansiktsmålningar på folk för 5 kronor styck, men det var inga som ville.
    Gick till Bryggeriet och åt lunch, där dök en kompis upp som jag inte sett på 6år. Riktigt roligt!
    Då var det dax att gå till Liseberg efter lunchen.
    Där blev det femkamp, spela spel, vin mm
    Barn som var där trodde att jag tillhörde "inredningen" på Liseberg. Flera sa- "Titta mamma, en princessa"
    En liten pojk kom fram och tog mig i handen och sprang till baka till sin pappa och sa: Jag har hälsat på princessan.
    Så kom det en lite tår (jag smalt helt)
    Nu var klockan omkring 17.30
    Blev hämtad och ivägkörd till tärnans mors land (kolloniområdet Välen)
    Där var det charader och gissning på 7 saker som skulle symbolisera var och en av tjejerna. Det var jätte svårt att para i hop dom. När dom berättade det "rätta" svaren så var det vissa saker jag hälst skulle vilja förtränga.
    Tre rätters middag och massor av roligt snack.
    Denna dag var precis rolig som jag kunde önskat mig.

    Så var min torsdag 1 augusti 2007

    Det kommer bilder när jag får tillgång till dom!!

    Puss min älsklingar

  • Addiz

    Nu har jag precis kollat på dina bidler Nides och du ser ut att ha haft såååå roligt! Vad roligt att det blev så många kort! :)

  • Petra74

    Då var det stora dagen för mig idag då!
    Kan inte riktigt förstå att det är sant, näsat gång jag skriver här är jag fru!
    Vädret är underbart!

    Bauti: Vilken härlig möhippa du hade!

  • Carma07

    bauti: Kul när man är nöjd med möhippan. Och inte trodde du att det skulle bli den dagen heller. Du var ju lite inställd på idag.

    Jag sitter här och väntar på min möhippa. Sambon har försagt sig lite så jag misstänker att jag inte kommer att komma hem inatt. Det var svårt att packa väskan när man inte vet till vad.

    Petra: Ha en bra dag!!

  • Bauti

    Neda, kul med ett bildspel. Då behöver man inte berätta, jag fattar iallla fall

    Idag är det ni andra som åker dit. Ni kanske träffar P. Han skall ha sin svensexa idag. Jag väntar på att dom skall komma och hämta honom. Det var sagt vid 10.00.

    Väntar med spänning på era berättelser.

    Pyzz

  • TezzAmore

    God morgon tjejer!

    Petra: Ha en underbar dag!

    Bauti: Vilken härlig hippa! Då vet jag va du kan söka för jobb nästa år, som Lisebergskanin! *fniss*

    Carma: Åh, va spännande det ska bli att höra om din hippa sedan!

    Igår när jag kom hem så kände jag mig tyvärr bara sååå ledsen... det var några smågrejer som jag fått reda på av min tärna och när sambon kom hem så började vi att smågräla och då kände jag att det brast... jag satt och grät en lång stund och sambon tröstade mig så gott det gick... Idag känner jag mig lite bättre, som att man rensade ur lite känslor igår, men jag känner fortf. att detta med bröllopet känns jobbigt och jag känner nästan för att skita i allt... känns inte som att det är så kul längre... *suckar* Jag vet att det kommer att gå över om nån dag eller två. Tycker man reagerar som en hormonstinn gravid kvinna, känslorna går upp och ner hela tiden... (OBS! Jag är INTE gravid!)

    Nu ska jag ta nya tag. Idag skiner solen och jag är nu på jobbet för att skriva ut lite festprogram. Sedan ska jag nog gå hem till mamma en stund och sen hem och hyra en film eller nått... nån som har tips på en underbar, härlig, positiv, romantisk komedi?? Känner att jag behöver lite sånt!

    Tack Addiz och Lykke för Quizen igår! Vi var ju heta!! Synd bara att det var några andra som var ännu hetare på frågorna... hade gärna velat åka i den där Limousinen!

  • Linum

    Tezz: Hyr "The Holiday". Superskön, romantisk och jätterolig kärlekskomedi med Cameron Diaz, Kate Winslet, Jude Law och Jack Black.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4