• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

    carma: Låter gott vilket som! Vi kommer vid 17-snåret

    lykke: Kan du inte skriva ut menyerna på kraftigare papper och vika dem som ett upp-och-nervänt V? Då ser ju alla vad som står på menyn och du slipper köpa hållare.

  • Bauti

    Lykke
    Jag vill gärna ha med dig i skogen
    Panduro har sådana klämmor. Jag köpte bölda stålrör med krokodilklämma på (jag vet, ingen 100% förklaring)

    Nu e det dag för tacospaj gjord på kycklingsfärs.

    Lykke
    Hälsa Calle & Silvia från mig (han skall bo i ett jätte stort slott tror jag) *fniss*

  • Petra74

    Puman-prinsen:
    Det mesta går enligt planerna. Väntar på att min bh ska komma som jag fick beställa på change, kommer den inte vet jag inte vad jag ska göra.

  • TezzAmore

    God morgon tjejer!

    Så var man här igen... känns som att man inte gör annat än att ränna fram och tillbaka till jobbet!

    Carma: Har jag en egen kyrka? *fniss*

    Lykke: Ha det så gott i storstan!

  • TezzAmore

    Nån som vill köpa jättefina oanvända smycken? Jag fick mina smycken från Vegi igår, tyvärr var armbandet på tok för stort (har väldigt smala handleder verkar det som) örhängena passade inte mig alls i stilen och halsbandet var för kort. (kändes som jag skulle strypas, hehe) Jag älskade armbandet och halsbandet och ska nog försöka beställa ett längre halsband. Armbandet tänkte jag kolla om jag kan korta genom att byta spännet... så halsbandet och örhängena kommer jag inte att använda... nån som är intresserad? De kostade 75 kr st! (hehe, känner mig som en viss f.d. trådmedlem! Ni vet vem jag menar!)

  • Puman-prinsen

    God morgon!

    Fick klart ettiketern igår!
    En kollega hjälpte mig, dom blev lite mindre än jag hade tänkt mig men det funkar ändå. Så ikväll ska jag fylla celofan påsarna med gelehjärtan och knytta fast ettiketerna. Sen är bordplaceringen klar

  • TezzAmore

    Puman: Va gulligt det låter med påsar med gelehjärtan! Jag tänkte från början haft små askar med belgisk choklad i, men kände att det var lite för mycket jobb att vika till alla kartonger själv och för dyrt för att köpa, så jag struntade i det!

  • Puman-prinsen

    TezzAmore - vi hade också tänkt oss choklad praliner från början men det funkar inte, vi ska sitta i terassen och om det är fint väder.. då smälter allt

    Köpte celofan påsarna för 1kr st så det var billigt!

    Vad blev det ist?

  • TezzAmore

    Puman: Vi bestämde oss för att inte ha nått alls. Gästerna får så mycket andra grejer ändå som mat och sprit och underhållning! De vet ju dessutom inte om att vi tänkte ha det från början heller så vet ju inte att de går miste om nått!

    Nu har jag pratat med en kollega. Det visade sig att hon gör smycken! Hon ska korta armbandet åt mig och hon ska göra ett längre halsband med pärlorna av det gamla halsbandet (om hon har liknande pärlor att fylla ut med)!! *glad*

    Däremot är fortf. örhängena till försäljning! Här är en bild:

    www.vegi.se/shop/%2D1

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4