• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

Oj, länken blev konstig, man får kopiera och klista in den, så kommer man direkt till bilden!

• Ab fab

god morgon. idag skiner solen från klarblå himmel!

hade en underbar kväll igår. promenarade till kungsholmen och ner till vattnet. åt o drack gott. drink med vaniljvodka och rosenvatten... inte dumt alls.

vandrade längs kajen och stadshuset innan vi vek av hemmåt. nu skall vi ta oss ner till st eriksplan för frukost. ingen shopping idag utan kultur och fika med en vännina. waldemarsudde tror jag det blir.

jag är så nöjd med min bröllpsBH. Gustaf Mellbins var ju ett sånt tufft ställe. Lite ovant men kanonställe. Märket var Change- hon gillade dem jättemycket.

Ikväll åker vi tillbaka till sommastugan. Vi skall fira födelsedag innan vi åker hemmåt på lördag.

• Puman-prinsen

TezzAmore - Vad bra att det löste sig.. dom var jätte fina!

lykke07 - Va härligt du har det

• Carma07

lykke: Låter som en bra semester. Lite avundsjuk på klarblå himmel.

Tezz: Trodde man döpte om kyrkorna efter toppenpersoner som gift sig där. Så efter den 25:e kommer den att heta TezzochA:s kyrka.

Måste bara få skrika lite; J****A PISSEVÄDER. Jag brukar inte ha ont av en dålig sommar, men i år stör den mig.

• TezzAmore

Lykke: Kan du inte maila över lite sol?

Carma: Jag håller med, det är ju så tråkigt väder. Fattar inte att det kan regna så mycket!!

• Linum

Tezz: Jag vill ha örhängena!!! De kanske inte passar mig heller, men då kan jag använda dem en annan gång.

• Carma07

Ni som har beställt från Vegi, hur är halsbanden i storlek. Går de långt ner. Vill inte att det ska krocka med klänningen.

• Linum

Carma: Mitt halsband går ner till där klyftan börjar. De är 43 cm runt halsen och sedan lägger du på lite. Skulle det vara för långt går det ju att rätta till ganska enkelt... klipp helt enkelt av den längsta linan.

• Bauti

Hej hej!!!
    P jublade över regnet igår. Han skulle nämligen kalka gräsmattan. Man får se det possetiva i det hela. (försöka)
    Men annars håller jag med Carma J***A PISSVÄDER

Tezz
    skönt att det ordnade sig med ditt halsband ocg armband

Skall vi dra till Stockholm?? Det tycks vara sol där

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4