• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Carma07

    Nu har vi kikat runt en hel del på en massa cateringfirmor coh funderar på AllCatering. Vet ni något om dem?

    Tezz: Hur mycket fick du betala för meterpris på era löpare?

  • *snuttan*

    Puman-prinsen hejsan jag är nagelteknolog, är det något som jag kan hjälpa dig med??

  • Puman-prinsen

    Hej då! åker från jobbet nu... kram till er

  • TezzAmore

    Inte bara vi som känner av bröllopsnerver: www.expressen.se/noje/1.769202/nara-stalla-in-sitt-brollop

    Carma: Jag är inte riktigt säker på vad vi betala nu... tror att det var nått på 39 eller 49 kr/metern... för blått linnetyg.

    Nides: Va menade du med att du spenderade 2 timmar på passtället, menar du att du satt och väntade i två timmar för att få ansöka om pass? Vi ska åka till Tyskland till helgen, har faktiskt inte haft en endaste tanke på att man måste ha pass! Behöver man verkligen det? Vi visade inte upp det en endaste gång förra året när vi åkte!

  • Nides

    Tezz: jag vi satt o väntade....:)

    Jag tror inte att man behöver pass. Man måste kunna styrka vem man är. Det räcker nog med körkort. Men jag hade ingen legitimation eller giltigt pass.
    Dessutom så kanske vi åker på smekmånad direkt efter så då behöver jag verkligen pass. :)

  • TezzAmore

    Nides: Oj, jaaa, till smekmånaden kan det ju verkligen vara bra att ha ett pass! Satt du på Stampen i stan och väntade?

  • Bauti

    Nides
    Lika bra att vara på den säkra sidan. Så du inte blir tagen för talliban *fniss*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4