Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
När man får mycket att göra, då tittar ni fram allihop!
Min sambo vet när det är dags för hippa och vägrar säga nått. Inte ens när jag försöker fråga honom små grejer som OM han vet när osv. så vägrar han att svara! Fast jag tror att det blir den Lördag den 4:e... har det på känn!! Jag berättade för sambon att jag funderade på att åka in till stan med morsan den lördagen för att leta underkläder till mig och klänning till morsan och då blev han liksom änna stel och sen bara klappade han mig på kinden! Kanske nått på G? Eller så är jag bara paranoid! Hahaha!
Jag kommer inte kunna gå till MissP´s vigsel på lördag, även fast jag väldigt gärna skulle vilja gå. Vi ska till Tyskland och handla dricka i helgen!
Carma: Kul med kuverten!
Va var det nånstans du hade sett väskorna?
Hej
Linum..... snart kommer jag
Skall bara in till stan och lämna in min klänning till sömmerskan.
Tezz: Den ena såg jag på Wasséns i nordstan, men de hade likadana på Åhléns. Hmmm, det var nog de två ställena. *funderar*
Tänk att det kan vara så fantastiskt skönt att raka benen... *i'm in heaven*
Addiz: Kan du inte gå med nästa fredag?
Addiz- klart du skall med. Kan du den 3 aug?
Min hjärna funkar inte som den ska idag. Jag är alldeles för kär i M! Tur att han har gått till jobbet...
Har satt iordning en playlist till festen. Massor av bra musik!
Linum- vilken härlig känsla!
3:e funkar bra! =)
Linum: har du en låt som heter "a little kiss", med en svensk jazzsångerska som jag inte kommer ihåg vad hon heter...
Linum - Nåt du vill dela med dig av? håller själv på att sätta ihop en lista.