• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Linum

    Jag & M hittar. Det är ju första motet och inte alls långt därifrån.

    På Eniro står det att det tar 0,16 timmar... Det är ju ingen tid alls!

    Lykke: Hur lång tid tar det från Lerum och in till Tingstadstunneln om man har bråttom?

  • TezzAmore

    Hmm... ja,... det kanske går! Men bara om ni lovar att inte bara stressa iväg till nästa ställe på en gång utan att faktiskt hälsa på mig i lugn och ro innan ni går... eller springer iväg!

  • TezzAmore

    Hihi... inte för att man kanske hinner prata så jättemycket... men stress en sån här dag är inte bra för varken gäster eller brudpar! Inte böter heller om ni kör 150 på en 90 väg! Hehehe!

    Kyrkan ligger ju inte långt ifrån Lundby Leden och har man bara kommit ut på den så är det ju raka vägen till Tingstadstunneln och sedan vidare på E20... sen är det väl bara en avfart och raka vägen till Lykke!

  • Ab fab

    men Tezz... vi får dela lite

    om man kör fort tar det väl max en kvart från tunneln

  • TezzAmore

    Lykke: Hur fort då? Fort som i 10 km över tillåtna hastigheten eller fooort som i suuuperfort? Hahaha!

  • TezzAmore

    Hahaha... la ni märke till att jag skrev hälsa på MIG??? Borde ju stått OSS! *skratt*

  • Addiz

    Jag kommer bara att kunna gå på Tezz vigsel, direkt efter den sätter jag mig i bilen och kör till min pappa (13 mil från Göteborg)

  • Addiz

    Och det är jättetråkigt! Jag hade planerat att gå på båda...

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4