• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Addiz

    God morgon tjejer! =)

    Vad kul det ska bli ikväll! Och min m2b kommer också med. Han har ju träffat några av er, men inte alla!

  • Linum

    lykke & tezz: Jag ska fasiken hinna mellan båda! Och hinner jag inte krama på den ene får jag väl skicka en sms-puss senare

  • Linum

    Jag tror att jag ska försöka få med M också ikväll.

  • Carma07

    Tezz: Låter som en rolig präst. Då får jag absolut inte missa er vigsel. Vill ju se om ni hittar på något hyss.

    Vi får väl ta och provköra en gång mellan Tezz kyrka och lykkes vigselplats och kolla när vi senast måste åka vidare för att hinna. Vill gärna försöka gå på båda och jag tror att det kan funka.

  • Carma07

    Linum: Är vi iaf två som har bestämt oss för att hinna med båda, så SKA det funka.

  • TezzAmore

    Linum: Det blir nog tyvärr lite tight att hinna med båda... prästen sa nått om tiden igår och vi ska ha så mycket musik i våran vigsel att han trodde att det skulle gå på 40 till 45 minuter. Lite tight att hinna till Lerum på tre kvart... Ni får väl dela upp er i två grupper? Så blir inte någon av oss utan... *ler*

    Lykke: Jag skulle också vilja gå på eran... synd att vi inte kände varann tidigare så kunde vi bokat så att vi kunde gå på allas!

  • Linum

    45 minuter till Lerum en lördageftermiddag? Nej...det går. M får köra.

  • Carma07

    Igår kväll delade vi på en flaska vin och fick verkligen fart på planeringscellerna i hjärnan. Vi började knåpa ihop gästpresentation. Jag har även funderat på att jag skulle vilja ha mingelbingo men inte riktigt kommit på något bra sätt. Men efter ha snurrat runt på bröllopshemsidor såg jag ett par som hade jeopardy om sig själva.
    (Istället för tipspromenad skulle jag tro). Då kom jag på den briljanta idéen om att göra ett Tribond med gästerna istället. Då har de som pratar med varandra något gemensamt. Nu måste vi bara pussla ihop det så att alla gästerna finns med på något sätt.

  • Carma07

    Tezz: Men hur långt bort ligger er kyrka om vi inte ska hinna ut till Lerum på 45 minuter? Gasen i botten.

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4