• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Ab fab

    vi kan väl kolla vad det är för väder på torsdag. Om det regnar för mycket får vi´väl omlokalisera till icke-djurställe?

  • Linum

    Jag tänker bjuda hem er allihop i oktober efter vårt bröllp i alla fall. Den som inte tål djur får (A) gratis allergitablett eller (B) stanna hemma och ha tråkigt. Har massor med allergiska kompisar som tar tablett för att kunna vara här, och det funkar alldeles utmärkt.

  • TezzAmore

    Linum: Va är det för alllergitabletter?? Min sambo är också allergiker!

  • Puman-prinsen

    Linum - Det funkar för dom som använder mediciner. Men då jag har valt bort att ta en massa astma och allergitabletter då jag är uppväxt med ett helt apotek varje dag och nästan blev sjukare av att medicinera. Undviker jag att utsätta mig för allt som kan få mig sjuk, mediciner eller sånt som min kropp inte klarar av.
    Gör mig inte tråkig för det!

  • Carma07

    Måste ju bara skriva vad min söta sambo sa till mig häromdagen. Ha sa att när han åkte hem från träningen såg han regnbågen gå ner där vi bor och då tänkte han på att det var ju precis där som hans skatt finns. (me) Mitt hjärta smalt så mycket att det höll på att rinna ut.

  • MissPhoenix

    tillbaka!! har haft massoooor att göra - för en gångs skull

    Fika låter wunderbart - kommer efter jobbet. Slutar 19 på tors

    Är inte allergisk mot katt....... äter allt utom feta ost

    Carma - betalade 2195:- fick då fotograferingen inkl sminkös och 8st bilder i ett album i en box. Liiiite dyrt men ack så roligt och fint det blev!

  • Nides

    Carma: Oh my god, va söööööööööööööt!!! Mysig kille du har. :) ;)

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4