• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • TezzAmore

    Freda: Åh, vad det låter underbart även med tårarna! *ler* Sa till sömmerskan igår när jag hämtade min att du varit där med. Då sa hon att din klänning var lite krånglig att sy till, men att den hade blivit såååå fin på dig och att du verkligen var en vacker brud!! Ha det så bra och så håller vi tummarna att vädret inte är kass på freda... STOR KRAM!

  • Carma07

    Fredag: Kul att höra något från dig. Om vi inte hörs imorgon vill jag redan nu önska er den bästa av alla era dagar.

  • FredagenDen13

    Åh vad ni är söta!!!
    Tänk på mig, jag kommer att ha er alla i mitt hjärta! Önskar att alla min bt-tjejer hade kunnat vara med på fredag!

    Tezz:
    Blev du oxå nöjd med din klänning?
    Sömmerskan var ju såååå härlig & framförallt duktig!!!

  • TezzAmore

    FReda: Håller med! Hon är verkligen sååå trevlig och sååå duktig! Jag började nästan gråta när jag provade min klänning... kändes helt overkligt!!

    "Jag önskar er alla lycka i världen
    och massor av kärlek som räcker på färden!"

    *krama om*

  • TezzAmore

    hihihi! Poeten i mig som tittade fram där... *fniss*

  • Petra74

    Hej tjejer! Det var ett tag sen jag var inne på tråden, orkar inte med allt just nu.
    Håller på att bråka med min arbetsgivare ang att hon ska ha tillbaka mig till hemtjänsten och utföra städ när läkaren sagt att jag ska slippa det ett tag framöver. Detta tar alla mina krafter!
    Hoppas att ni andra mår bra!

  • Petra74

    Fredag: Ser att det snart är din tur. Önskar er lycka till!!

  • Linum

    Jag har beställt min bukett! Det var lika bra eftersom jag ändå hade bilden med mig. Det finns ett litet foto på förlagan till buketten på vår hemsida bland foton.

  • FredagenDen13

    ÄNTLIGEN fick vi tag på killen som har nycklen till lokalen. Att jag är liiite småirriterad på honom.
    *muttrar*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4