• Linum

Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

• Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Puman-prinsen

Är du kvar Nides?
    Tezz du kan väl skicka det till mig ist

• bauti

25`000:- för en pizza. Det är bara att åka till Båstad (kollar på tv4)

• Ab fab

mina tyskal glosor sträcker sig till unwiederstelich, wasserweibchen och tinterfisch

• Linum

Pizzabagaren är från Landskrona tror jag... Det måste säljas måååånga dyra pizzor där nere (not). Landskrona är en kopia av Angered, befolkningsmässigt sett och har störst andel Sverigedemokrater i kommunen...

• Puman-prinsen

bauti - Ha ha jag vet! såg det på morgonnyheterna...Så god kan den inte vara att man vill betala så mycket för den..

• Linum

lykke: Jag kan flera ord! Kürbiskern, preiselbeer, stau och LKW.

• Puman-prinsen

Linum - Hmmm , inte så lätt för pizza bagaren att överleva då, därför han måste ta överpris på pizzerna,,, ha ha

• Ab fab

kugelschreiber, knoblauch und schmetterling.... Fasiken va vi är kreativa idag. Ingen som vill smita från jobbet istället?

• Linum

administrationssekreterare är ett riktigt låååångt arbete... Det skulle jag inte vilja jobba som.

• MissPhoenix

Slänger in ett snabbt godmorgon.! Är super dunder putt för att A: jag fick aldrig med mig min mascara till landet och ser numera ut som ett lik i fejjan.
    B: Vår bil nummer två som jag skulle tatt till jobbet imorse från landet ville inte starta
    C: jag blev överbjuden med fem spänn på en auktion på tradera på en kanonläcker bröllopskorsett eftersom att jag inte kunde få igång datorn på landet.....
    D: Chefen kommer vid elva och är här hela dagen

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4