Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!
Är du kvar Nides?
Tezz du kan väl skicka det till mig ist
25`000:- för en pizza. Det är bara att åka till Båstad (kollar på tv4)
mina tyskal glosor sträcker sig till unwiederstelich, wasserweibchen och tinterfisch
Pizzabagaren är från Landskrona tror jag... Det måste säljas måååånga dyra pizzor där nere (not). Landskrona är en kopia av Angered, befolkningsmässigt sett och har störst andel Sverigedemokrater i kommunen...
bauti - Ha ha jag vet! såg det på morgonnyheterna...Så god kan den inte vara att man vill betala så mycket för den..
lykke: Jag kan flera ord! Kürbiskern, preiselbeer, stau och LKW.
Linum - Hmmm , inte så lätt för pizza bagaren att överleva då, därför han måste ta överpris på pizzerna,,, ha ha
kugelschreiber, knoblauch und schmetterling.... Fasiken va vi är kreativa idag. Ingen som vill smita från jobbet istället?
administrationssekreterare är ett riktigt låååångt arbete... Det skulle jag inte vilja jobba som.
Slänger in ett snabbt godmorgon.! Är super dunder putt för att A: jag fick aldrig med mig min mascara till landet och ser numera ut som ett lik i fejjan.
B: Vår bil nummer två som jag skulle tatt till jobbet imorse från landet ville inte starta
C: jag blev överbjuden med fem spänn på en auktion på tradera på en kanonläcker bröllopskorsett eftersom att jag inte kunde få igång datorn på landet.....
D: Chefen kommer vid elva och är här hela dagen