• Linum

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4

    Den berömda gamla tråden tillbaka i samma tappning som innan!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
  • Nides

    Carma: Jag var inne på din ide där... med bilder o frågeställningar.. jag kan skicka en sån som jag har hittat någonstans...

  • Carma07

    Linum: Pratade med min pianist igår och vi lånar gärna noterna. Står det även med ackord?

  • Linum

    Carma: Ska kolla.

    M har nog gått ner lika mycket. Fastän vi fuskade som f*****n i lördags och festade järnet

  • Puman-prinsen

    Carma07 - Som jag förstår det så var sista dan igår men dom kommer öppna på fredag eller måndag en stund så vi kan hämta pappren.

    Vi köpte vår gästbok på papperiet. Jätte fin! Köpte även fotoalbum i samma serie.
    Vi har tänk oss köpa små hjärtformade post-its med lite frågor och tips om vad dom ska skriva.

    Vill inte skriva en sida för varje gäst, känns lite som om man tvingar dom att skriva så mycket, det ska vara valfritt.

  • TezzAmore

    God morgon tjejer!

    Nides: Kan jag åss fååå? *fladdar med ögonfransarna och lägger huvudet på sne*

  • bauti

    Linum
    *swish* vågen är förbi i stensjön.

    Jag har köpt gästbok och fotoalbum i samma stil. Det är som handgjort papper med gröna blad infällti i pappret. Lite grovt och buckligt.

  • Ab fab

    Nides-wow så snygg. Jag gjorde en sådan till min väninna när hon gifte sig för tre år sedan, men inte på långa vägar så snygg

  • Puman-prinsen

    bauti - Tror jag har sett såna , dom är jätte fina!

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4